הדיפרנציאל הוא החלק המאפשר לרכב לנוע בסיבוב
מאת: אתר השטח הישראלי
28/07/00
הדיפרנציאל הוא החלק המאפשר לרכב לנוע בסיבוב כאשר הגלגל החיצוני עובר דרך ארוכה יותר מאשר הגלגל הפנימי. כל אחד מהגלגלים מקבל ''כוח'' בהתאם לרדיוס הסיבוב, כך שהם יכולים לנוע במהירות שונה. זהו החלק אשר שומר על שלמות מכלולי ההנעה של הרכב ושומר על בטיחות הרכב והנוסעים בו
בקרת משיכה | בקרת יציבות | ESP | TC
7 תגובות
1
YKYK
28 באוגוסט 2012 ב 05:34
מעניין
מעניין
2
Ogash Ofer
28 באוגוסט 2012 ב 07:30
דיפרנציאל של מיצובישי פאג'רו
3
גורי
25 באוקטובר 2016 ב 13:10
דיפרנציאל בג'ימני 2015
ברשותי ג'ימני בן שנה השתתפתי כבר בכמה טיולים בהדרכת יחיאל (מקצוען חבל על הזמן) הרכב הוכיח את עצמו ממש כעז הרים. שאלתי: האם במקור קיים ברכב תחליף לדיפרנציאל?
4
Ogash Ofer
25 באוקטובר 2016 ב 16:55
דיפרנציאל בג'ימני 2015
5
אורח/ת - מדי
03 באוקטובר 2020 ב 13:57
יש לי פאגרו קצר 2007 דגם limited כך שהתברר שאין לו נעילת דיפרינציאל עם כפתור, כלומר יש תיבת הילוכים נעילה מרכזית כולל הילוך כח, בבדיקה מסביב לביצה האחורית לא ניראה שמותקן נעילה האם יתכן שבשנתון הזה אין עליו נעילה ?
אשמח לעזרה..תודה
6
Ogash Ofer
03 באוקטובר 2020 ב 14:43
יש לי פאגרו קצר 2007 דגם limited כך שהתברר שאין לו נעילת דיפרינציאל עם כפתור, כלומר יש תיבת הילוכים נעילה מרכזית כולל הילוך כח, בבדיקה מסביב לביצה האחורית לא ניראה שמותקן נעילה האם יתכן שבשנתון הזה אין עליו נעילה ?
אשמח לעזרה..תודה
7
אורח/ת - מדי
06 באוקטובר 2020 ב 10:19
תודה על העזרה
תגובות