
מאת: אתר השטח הישראלי
28/07/2000
מרכז המסה של הרכב היא נקודה דמיונית ברכב שהמסה (המשקל) של הרכב כאילו מרוכז בה. מרכז הכובד של הרכב מושפע מצורתו הבסיסית (איך שיצא מהמפעל) ומצורת העמסתו (איך שהעמיס אותו בעל הבית). ככול שמרכז הכובד גבוה יותר, זווית גלגול גדולה יותר והאפשרות של הרכב להתהפך בעת שיפוע צד או העברת משקל מצד לצד (בפניות) גדולה יותר. ככול שמרכז הכובד ממוקם אחורה יותר גדלה האפשרות לסחרור הרכב.
0 תגובות
כמה אתם מעריכים שתעלה סוזוקי ג'ימני 2019/20 בשנת 2023/4
כתבה חדשה: סיכום טיול "חזיון הנרות" במנזר המרסבא - 17/12/20
כתבה חדשה: סיכום טיול מועדון סובארו דרייב - נופים ואתגרים לאורך מצוק ההעתקים - 26/12/20
כתבה חדשה: סיכם טיול מאשלים לשדה בוקר - 26/12/20
קיה חושפת לוגו וסלוגן חדש
כתבה חדשה: סיכום הדרכת נהיגה בחולות לרכבי סובארו - 4/12/20
טיול מועדון ג'יפ JEEP אתגרי - הגלבוע ועמק בית שאן
הדרכת טיפוס מעלות קשים ביער בן שמן
טיול מועדון רקסטון - סובב אצבע הגליל
טיול מועדון סוזוקי SUZUKI - לשממה של מרכז מדבר יהודה
טיול סובארו דרייב - מערב הנגב
הודו - מסע אופנועים למדבר רג'יסטאן
נחל תבור - כוכב הירדן ודרך נוף הגלבוע
הדרכת נהיגת שטח מתקדמת - 6 מפגשים - פברואר 2021
הדרכת נהיגה בשטח טרשי - הר חורשן
מסע חוצה ישראל אתגרי חורף - פברואר 2021
חזרו אליי
© כל הזכויות שמורות לאתר השטח הישראלי
פיתוח: liron vaizerלירון ויזר
תגובות