הג'יפון של סוזוקי נפוץ מאוד על כבישי הארץ ובולט במיוחד בשטח.
לאחר שנים שהוא נמכר בהצלחה בישראל לקהל שגם נוסע בשטח החלטנו לרענן את זיכרוננו (ואת ישבננו) ולצאת לנסיעת מבחן במדבר יהודה.
22 תגובות
1
Ogash Ofer
28 במאי 2008 ב 19:23
שייך לזולי
הג'ימני האדום שייך לזולי והוא אכן מנצרת עילית התמונות צולמו במסע למזרח ירדן
2
yaniv228
28 במאי 2008 ב 20:46
שאלה לעופר בקשר לכתבה
בחלק של התצפית מעל מצוק העתקים אמרת שהמגבלה של הג'ימיני היא
"קצב ההתקדמות וכל נחל או חציה הוא פשוט נשתל פנימה"
אם תוכל לפרט יותר ומה זה אומר שהוא נשתל פנימה?
תודה
3
Ogash Ofer
29 במאי 2008 ב 07:59
שתילה
אין הכוונה לטו' בשבט אלא לכך שבתעלות או בחציית ערוצי נחל היה ומגיעים מהר מידי (במהירות שאופיינית לדיפנדר לדוג') הג'ימני צולל בעוצמה לתוך המכשול תוך כדי סגירה של כל מהלך המתלה.
4
אורח/ת
29 במאי 2008 ב 08:56
אחלה כלי
הג'ימיני זה אחלה כלי ,נוסע בכול מקום, יש לו זוויות מדהימות ואכן עם מעט שיפורים יעבור בכול מקום שבו עובר הדיפנדר הגיבור של עופר חחחחחח
5
adibendor
29 במאי 2008 ב 10:06
נעילה
איזה נעילה מומלצת שלא תפריע לזריזות בעיר ולא יקרה בצחיר? עד עתה מסתדר גם בעשוש בלי נעילה!
6
אורח/ת
29 במאי 2008 ב 10:51
אחלה ג'יפ וחלה כתבה!
אין, אין על הג'ימיני!
יופי של כתבה!
7
אורח/ת
29 במאי 2008 ב 10:52
וחלה = אחלה : )
8
אורח/ת
29 במאי 2008 ב 16:16
רכב שטח לכל דבר,ובעיקר חסכוני.
ככל שהדלק מתיקר אני מטייל פחות,אולי זה הזמן להחליף לג'ימיני.
9
אורח/ת
29 במאי 2008 ב 17:56
לגבי סרנים ונעילות
דבר קטן אך חשוב שלא מוזכר בכתבה - לג'ימני שני סרנים חיים, נתון חשוב למי שמחפש רכב "קשוח". נעילה אחורית זולה ויעילה (מישהו אמר לוקרייט?) ואופציה גם לנעילה קדמית - וה"צעצוע" הזה הופך לטוחן שטחים שלא נופל מגדולים ממנו.
10
חרוזון
29 במאי 2008 ב 19:27
לא לשכוח שמחרמפגש ג'ימני
11
חןניצן
29 במאי 2008 ב 22:48
אני שותף לשבחים
גם אני בין השאר היתחדשתי לאחרונה ולאט לאט ממגן ומגביהה וכשזוגתי מאפשרת לי שנינו נהנים משטח נחמד.
12
אורח/ת
30 במאי 2008 ב 13:25
טעות
המזדה היא מזדה 6 ולא 3
עליה נרקמת עלילת הליסינג/שטח
והנהג איננו רשע כלל
לדעתי המשפט לא היה במקום .
13
eyali0001
31 במאי 2008 ב 00:36
הכוונה לנשתל
שבגלל העדר כוח במנוע לוקח לו יותר זמן לחצות נהר/נחל מרכב שהמנוע שלו יותר חזק, בקיצור הוא יחצה כמו גדול אבל בקצת יותר זמן.
14
Ogash Ofer
31 במאי 2008 ב 09:41
מזדה 3 או מזדה 6
הכוונה הייתה לכלל רכבי הליסינג בישראל והשימוש במזדה 3 הוא בגלל היותה רכב הליסינג הנפוץ בישראל.
לגבי המקרה שאתה מתכוון אליו - אני מכיר כמה סיפורים על רכבי ליסינג ובחלקם ''מככבת'' מזדה 3 או 6 אבל אין זה משנה כי אין הכוונה למשהו ספציפי.
אם לך זה מזכיר סיפור אישי - אשריך!
ולגבי הכתבה אני בטוח כי הנהג בסיפור שלך (שמן הסתם הוא איש חביב שעשה טעות עם מזדה 6) היה שמח להתחלף באותו הרגע עם סוזוקי ג'ימני.
15
paul1
31 במאי 2008 ב 12:45
ומה ההבדל בין גימני לGV קצר?
רק בסרן קדמי חי לטובת הגימני.
אבל לעומת זאת יש לה מנוע חזק יותר ומרווח פנימי גדול יותר.
16
amircohen10
03 ביוני 2008 ב 01:20
הגבהות לגימני
תגידו זה לא קצת מסוכן להגביהה רכב כל כך צר וקטן?
הרי שככל שמרכז הכובד יעלה הסיכון להתהפכות גדל
17
Ogash Ofer
19 ביולי 2008 ב 00:08
הכול במידה הנכונה
הגבהה באמצעות קפיצים ובולמים איכותיים מאפשרת לרכב התנהגות טובה יותר בשטח וגם בכביש - כך שהדבר מאזן את הסיכון שבהגבהת מרכז הכובד.
18
אורח/ת
15 בנובמבר 2008 ב 18:49
ללא ספק גיפ מהטובים בעולם
19
ביקו
28 באוגוסט 2009 ב 02:55
ג'מיני מעל כולם
ברשותי ג'מיני משופר [צמיגים, בולמים, קפיצים, נעילת דיפרנציל פנאומטית, כל ההגנות].
אין מעבר שדיפנדר עובר ואני לא.
יש משעולים צרים/טובעניים שהדיפנדר יכול רק לקנא בעוד אני מאושר.
20
דורון כוכבי
16 בינואר 2010 ב 21:39
צמיגים
איזה חברהשל צמיגים מומלצים לג'ימיני
21
אורח/ת - שרית
30 בנובמבר 2019 ב 13:23
רציתי לשאול מהו ה low ברכב? האם זאת נעילה ? זה קדמי ? זה אחורי? שמתי low במצב של הצלבה ולא הצלחתי לעבור גלגל קדמי אחד היה באוויר. מה לא נתן לי ה low פה?
22
Ogash Ofer
01 בדצמבר 2019 ב 05:22
רציתי לשאול מהו ה low ברכב? האם זאת נעילה ? זה קדמי ? זה אחורי? שמתי low במצב של הצלבה ולא הצלחתי לעבור גלגל קדמי אחד היה באוויר. מה לא נתן לי ה low פה?
"
תגובות