שטח 4X4 > כתבות > שטח

הודו RULES

יצרניות רכב מהודו, ביניהן טאטא, שרכשה לא מכבר את לנד רובר, לוטשות עכשיו עיניים למותג האמר

כמה ימים בלבד לאחר שמנכל ג'נרל מוטורס, ריק ואגונר, הודיע על אפשרות שהקונצרן ימכור את מותג האמר, כבר רוחשות שמועות על כך שהקונים יגיעו ככל הנראה מהודו.

ג'י.אם, שסובלת מירידה חדה במכירות רכבי השטח והטנדרים הגדולים הנובעת ממחירי הדלק המאמירים, הודיעה גם על סגירת ארבע מפעלי הרכבה והקטנת הייצור של זוללי הדלק.

את היצרנים ההודים מחירי הדלק ככל הנראה לא מפחידים ושתי חברות ענק, טאטא ומהינדרה את מהינדרה, כבר מגלות עניין ברכישת המותג האמריקאי שהפך שלא בטובתו לסמל המאבק של הירוקים בכלי רכב שתצרוכת הדלק שלהם גבוהה.

טאטא, שרכשה לא מזמן מחברת פורד את לנד רובר ויגואר, פחות לחוצה על הקנייה, כי שני מותגי היוקרה הבריטיים נותנים לה דריסת רגל בשווקים שעד כה לא הצליחה להיכנס אליהם.

מהינדרה, לעומת זאת, שיש לה שאיפות לחדור לשוק בארה'ב, תשיג באמצעות הרכישה – אם אכן תתבצע – מותג חזק עם רשת סוכנים הפרושה ברחבי יבשת צפון אמריקה.

בכל מקרה, מהינדרה מתכוונת להתחיל לשווק בשנה הבאה את טנדר הדיזל אפלצ'יאן (Appalachian) בארה'ב ורשת סוכנים כזאת יכולה לתת לה דחיפה רצינית בכניסה לשוק.

 לחובבי רכבי השטח, מהינדרה ידועה בעיקר כחברה שייצרה לאורך שנים רבות כלי רכב שהיו מבוססים על דגמי ג'יפ המקוריים, תחילה  על ה-CJ3 ואחר כך על ה-CJ5. 

תגובות

0 תגובות