גם הקטע התחרותי של יום זה - כמו היום הקודם - קוצר, מ-459 ק''מ המתוכננים ל-380 בלבד. המסלול המשיך בכיוון צפון-מערב בפטגוניה, במקביל לנהר הריו נגרו, עם אותן דרכים מהירות, עדיין ללא קשיי עבירות אמיתיים. למרות זאת, מספר הפורשים הולך וגדל, ולמעלה מ-40 אופנוענים ו-20 מכוניות כבר יצאו מהתחרות.
אופנועים – דפרה התאושש וסיים במקום השני, אך קומה הנמצא בכושר שיא הקדים אותו ב-1:17 דקות, וממשיך להוביל בדרוג הכללי עם יתרון של 42:57 דקות. במקום השני נמצא סטריט מארה''ב, ובשלישי פרטיג מצרפת. מלבד פרטיג, הרוכב על ימאהה, כל האופנועים במקומות 1-12 הם מתוצרת KTM.
טרקטורונים – דקלרק סיים שני, בפיגור של למעלה מ-16 דקות אחר המנצח, גונזלס מספרד, אך הוא עדיין מוביל בדרוג הכללי עם יתרון של כ-31 דקות. גונזלס תופס את המקום השני ומצ'ק את השלישי. ימאהה ממשיכה להחזיק בארבעת המקומות הראשונים.
מכוניות – משחק החתול והעכבר בן אל-עטייה לסאיינז ממשיך, והפעם היה זה הספרדי שניצח. אל-עטייה הגיע שש שניות בלבד אחריו, והסדר הזה נשמר גם בדרוג הכללי, שלסאיינז יתרון של 3:46 דקות בסך הכל. אלפנד, שסיים את המקצה במקום השלישי, התקדם בדרוג הכללי למקום השמיני, על חשבונו של הולוצ'יק שירד לעשירי.
בסדרתיים הגדיל מיצוהאשי את יתרונו, כשסיים את המקצה במקום ה-28 והוא נמצא במקום ה-29 בדרוג הכללי.
משאיות – גם כאן נמשכת הנדנדה, כשהמנצח במקצה זה הוא דה-רוי. צ'אגין הגיע 46 שניות אחריו, וכך גם נראה הדרוג הכללי כשהרוסי מפגר בכ-10 דקות אחרי ההולנדי. המשאיות של קאמאז תופסות את המקומות 2-4.
הצוות הישראלי - יום ממוצע, אותו סיימו במקום ה-64, כשעתיים אחרי המנצח. בדרוג הכולל הם צנחו מעט, למקום ה-49.
היום (רביעי), אם לא יחולו שינויים, צפוי קטע דרוג של 506 ק''מ, חלקו דרכים מהירות וחלקו דרכים מתפתלות במעלה ההרים, כשיא הגובה אליו יגיעו המתחרים הוא כ-2,300 מטר.
תגובות