אחרי שראיתם את התמונות, אנו מביאים כאן סיקןר האירוע , תיאור של הרכבים המשתתפים, תיאור המכשולים ועוד...
מאת: אבי רפאלוב
10/02/01
פסטיבל החורף כמסורת מדי שנה , גם השנה נערך
בשבת ה- 10.2.01 בחורשת האקליפטוסים בפרדס-חנה
באירוע השתתפו בקטגוריית המשופרים 10 צוותים
בעלי הג'יפים המשופרים ביותר בישראל.
לתןצאות משופרים לחצו כאן
תוצאות סטמדרטיים לחצו כאן
בנוסף להם חזינו באירוע במקצה רכבים סטנדרטים ב- 8 צוותים שנבחרו לאחר יום מבחנים שנערך בשבת קודמת , במסלול ההדרכות של עדו שיפורי רכב בע''מ. במקצה הסטנדרטים התרכז העניין במאבק בין הפג'רו קינג החדש לבין הטויוטה פרדו.
המיצובישי קינג הרשים במעבר מהיר של המכשולים תוך כדי הפגנת כושר ספיגה של המיתלים ושימוש בכוח מנוע הדיזל החדש +נעילה אחורית אשר מנעה אובדן אחיזה ואיפשרה לטפס אל ההר במרכז המסלול. עניין רב בקהל עורר מכשול הקיאקים שנערך זאת הפעם הראשונה בישראל.
גם בקרב הצוותים המשתתפים מקצה הקיאק היווה חידוש מעניין ולקול תשואות הקהל ובשארית כוחותיהם האחרונים נראו אנשי הצוות בגמר המקצה עם הכנסם לרכב להמשך המכשול.
במקצה הסטנדרטים בלטו בהפגנת מיומנות נהיגה ברמה גבוהה , אבי כהן בפגרו קינג , גיל יצחקי גם הוא בפג'רו קינג , כמו כן ניתן היה לצפות בנציגות נשית בשטח: מירי דוידי בוגרת מלכת המדבר שנהגה במיצובישי פג'רו תוך הפגנת נהיגה יפה וקביעת זמן
מהיר ביותר עד לדימום מנוע שנגרם כתוצאה מחדירת מים למע' החשמל, ובכך נמנעה ממירי אפשרות ראלית לזכייה.
במקצה המשופרים התמודדו המשתתפים ב- 5 מכשולים . מעבר עצים: עקב הבוץ והמים ולאחר נסיונות כושלים של המשתתפים ,שונה מסלול זה למעבר ביצה בלבד. מעבר ה אי: מעבר טכני בתוך עצים תוך כדי ירידה לנחל מים וטיפוס על אי . מעבר יער: מסלול טכני של הצלבות ותימרון קשה ביותר בין אגני בוץ ועצים. מעבר קיאק:חתירה בקיאק 80 מ' במורד הנחל וחזרה כאשר נבחן הכושר הגופני של המשתתף.
קצת על הג'יפ והצוות של גיא רפאל מפרוג'יפ חיפה: גיא רפאל+ מאיר שיברין: ג'יפ סופה מנוע סטנדרטי אקסים דנה 60 , אקס אחורי דנה 60, מתלה אחורי עלה הפוך, קפיצי סליל קדמיים , הצוות הצטיין בנהיגה אגרסיבית של גיא ובאיש צוות הלבוש בהתאם למשימות ,צוות חדור רוח תחרותית. לקחו מקום רביעי בתחרות.
קצת על הצוות והרכב המיוחד שלהם: רמי ואורי לוי- ברכב 6/6 רכב מיוחד שנבנה למטרות צבאיות הפגין יכולת מרשימה בחלק מהמכשולים ותקשה ביותר בטיפוס מכשול הסלעים עקב צמיגים קטנים.
למעון לא הלך כל-כך והוא סיים במקום השביעי
כמה מילים על מירי דוידי: אנו מקווים שמירי דוידי מתחילה מסורת חדשה של נשים המופיעות בתחרויות בארץ. הגיע הזמן בנות לנתץ את מעוז המאצ'ואיזם הגברי ע''ע ראלי פאריז דאקאר. מירי עצמה השתתפה וניצחה במסע מלכת המדבר. מירי השיגה זמן יפה אך חוסר הכנה של הרכב גרמו למנוע לדום במעבר השני בביצה, לכן אנו פונים בקריאה נרגשת לכל אלו שרוצים לקדם את הספורט המוטורי, תנו חסויות גם לנשים . מירי כל הכבוד
למרות שרשמית הורידו את המכשול מהתחרות, מנסה ברוך את כוחו במכשול זה, באם יצליח לעבור את המכשול יקבל בונוס.
אבי שופינסקי:בג'יפ וויליס 42 , מנוע V6 , 4.3 ליטר , צמיגים BF 33 ,מתחרה וותיק וידוע שלאחר ששקע במים בנסיונות טיפוס לאי ובניסיונות החילוץ מהמכשול חדרו מים למתנע ועקב כך נאלץ אבי לפרוש מהאירוע.
אמיר ענבל: ג'יפ רנגלר , קפיצי סליל פרו-קומפ צמיגי SS TNTERCO 33/11.5 צוות מיומן שעבד בצורה חלקה ויפה ובשיתוף פעולה. יש להדגיש שהצוות זכה במקום הראשון בליגת יוקוהומה צ'אלנג' בקטגוריית סטנדרטיים, ועכשיו זכה במקון השלישי המכובד בקטגוריית המשופרים, כל הכבוד על ההתקדמות.
אירק דיווח , כי הוא הכין את הרכב שלושה שבועות לפני המירוץ, אך הוא עדיין לא מצא פתרון, לחסום את כניסת המים למנוע.
אריק קולפניצקי וכרמי- גי'פ סופה מנוע סטנדרטי , אקס קדמי דנה 44 , אקס אחורי דנה 60 יחסי העברה קצרים , צוות שעבד יפה מאוד תוך שמירה עלמכלולי הרכב והסמתכות על עבודת חילוצים שדרשה כושר פיזי ועבודה קשה מצד איש הצוות , אשר לא היסס וצלח את הנחל בעומק רב עד צואר. סיימו במקום השביעי.
0 תגובות
תגובות