שטח 4X4 > כתבות > חדשות

תמונות ראשונות: הסורנטו החדש

חברת קיה חשפה השבוע תמונות של הסורנטו החדש, שיוצג רשמית בתערוכת הרכב בסיאול בחודש אפריל

לפני חודשים מספר פרסמנו כתבה על הדור הבא של הסורנטו, ו''ביכינו'' את  המגמה של קיה לנטוש את רכבי השטח ה''אמיתיים'' לטובת כלים רכים, שהאוריינטציה שלהם היא בעיקר לכביש. לכן, כשהוצגו השבוע התמונות והפרטים הראשוניים של הסורנטו החדש, לא הופתענו. 
 באופן לא מפתיע, הסורנטו שהוצג דומה באופן מפתיע ליונדאי סנטה-פה, שעליו הוא מבוסס. למעט שינויים עיצוביים בשבכה הקדמית והבדל קל במימד הגובה, אלו כלי רכב זהים: אותו עיצוב, אותן מידות, אותו היצע מנועים.

הפרטים שנחשפו מתייחסים רק לדגם שישווק בקוריאה, והוא יקבל מנוע דיזל 2.2 ליטר עם 200 כ''ס סוס, תיבת הילוכים אוטומטית וצריכת דלק של קרוב ל-14 ק''מ ליטר. עדיין לא נחשפו פרטים לגבי הדגמים שישווקו באירופה ובארה''ב, אבל היצע המנועים לדגמים האלה יכלול כנראה גם מנוע בנזין בנפח 2.4 ליטר, מנוע 2.7 ליטר המונע בגז וסביר להניח שיהיה שם גם מנוע בנזין V6, שהוא מצרך הכרחי בשוק האמריקאי.
 המימדים של הדגם החדש מאפשרים הוספת שורת מושבים שלישית, דבר שהיה חסר בדגם היוצא, אבל בקיה לא התייחסו לנתון הזה. את התשובה לגבי השורה שלישית נקבל בהשקה הרשמית, בתערוכת הרכב בסיאול שתיפתח בתחילת חודש אפריל.   

תגובות

2 תגובות

1

אורח/ת

16 במרץ 2009 ב 17:57

נראה טוב

השאלה איך הביצועים בשטח?
זה נראה לי יותר כמו ג'יפ כביש כמו הסנטה פה.. - הגירסה לאמהות האמריקאיות שאוספות כל יום את הילדים שלהם מבית הספר עם הSUV השחור...

2

paul1

17 במרץ 2009 ב 16:32

איזה בדיחה הפכו להיות קיה!

מרכיבים מכוניות של יונדאי עם סמל קיה...