שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

אל-עטייה הצטרף לקבוצת פולקסוואגן

הצטרפות הנהג מקטאר השלימה את הכנות הקבוצה לקראת ראלי דקאר 2010

לאחר הפרישה המתוקשרת של קבוצת מיצובישי בתום הדקאר של 2009 עדיין לא ברור אלו קבוצות יצרנים יקחו חלק בראלי של 2010, אך זה לא מפריע לקבוצת פולקסוואגן להשלים את הכנותיה לקראת הראלי שייערך בינואר של השנה הבאה.
השבוע הודיעה הקבוצה של הצטרפותו של נאסר אל-עטייה לשורותיה, ובכך השלימה רביעיית נהגים עם סיכויים גדולים לזכייה נוספת בראלי. אל-עטייה מחליף את דיטר דפינג, שפולקסוואגן ויתרה על שירותיו, ושלושת הנהגים האחרים נותרו ללא שינוי: ג'ינאל דה-ויליה ומארק מילר (שזכו במקומות 1-2 בהתאמה בראלי הקודם) וקרלוס סאיינז (שהוביל את הראלי ב-2009 עד שפרש בעקבות תאונה).

אל-עטייה, 39, החל את הקריירה הספורטיבית שלו כקלע בצלחות חרס (זכה במקום רביעי באולימפיאדת 2004). במקביל, התחרה גם במירוצי ראלי, תחילה רק במזרח התיכון ובהמשך בליגות ה-PWRC (זכה באליפות ב-2006) וה-WRC. בשנה שעברה התחרה בדקאר בקבוצת ב.מ.וו, וכזכור נפסל לאחר ש''דילג'' על תשע נקודות ביקורת בקטע דיונות קשה.
גם צוות הנווטים של הקבוצה הושלם, כשטימו גוטצ'לק (Timo Gottschalk) יהיה נווטו של אל-עטייה (בראלי הקודם היה טימו נווטו של דפינג). דה-ויליה ממשיך עם דירק פון-זיצ'יוויץ' (Dirk von Zitzewitz) ומילר עם ראלף פיצ'פורד (Ralph Pitchford). סאיינז קיבל נווט חדש, לוקאס קרוז-סנרה (Lucas Cruz Senra), שגם הוא ספרדי, כמו סאיינז. זה אולי ישפר את התקשורת בקוקפיט של סאיינז, שהתאונה בה היה מעורב נבעה כנראה, בחלקה, מ''קצר'' עם נווטו.

תגובות

0 תגובות