שטח 4X4 > כתבות > חדשות

קרוס-אוברים חדשים לג'נרל מוטורס החדשה

דגמים חדשים של כמו-שטח מתוכננים לשנתיים הקרובות, בתוך מתקפה כוללת של 25 כלי רכב חדשים!

לאחר שפשטה רגל ויד וזכתה לסיוע כספי גדול מהממשל, הציגה ג'נרל מוטורס ה''חדשה'' (כך הם מקפידים לקרוא לחברה) תוכנית שאפתנית לייצור 25 דגמים חדשים עד סוף 2011! זה יכלול 5 דגמים תחת המותג קאדילק, 10 לשברולט ועוד 10 לביואיק ול-GMC.
מה שאותנו מעניין הם הדגמים שאיתם אפשר יהיה אולי לרדת לשטח, וכאן אין בשורות גדולות. מתוכננים רק דגמי קרוס-אובר, שיכולות השטח שלהם מוגבלות. המעניין מביניהם הוא דגם חדש של ביואיק, שיהיה מבוסס על הסאטורן וו (Saturn Vue). הסאטורן היה מותג הכניסה של ג'נרל מוטורס, בו נבנו כלי רכב זולים שהיו מיועדים לקהל הצעיר. במסגרת רה-הארגון של החברה, המותג הזה חוסל.
זה יהיה דגם קטן יותר מהאנקלייב, עם מנוע ארבע בוכנות בנפח 2.4 ליטר וצריכת דלק טובה יחסית, כ-12 ק''מ/ליטר. תהיה גם יחידת הנעה בתצורה של V-6 בנפח 3.0 ליטר. בנוסף, ייוצר דגם היברידי, עם מנוע V-6 בנפח 3.6 ליטר ושני מנועים חשמליים. את המצברים של דגם זה אפשר יהיה לטעון מרשת החשמל הרגילה, וכמובן שהם יטענו גם בעת הנסיעה.
ב-GMC, מלבד הטריין (Terrain) שכבר הוצג בתערוכת הרכב בניו יורק בתחילת השנה, מתכננים לייצר קרוס-אובר קטן, דוגמת הטיגואן של פולקסוואגן. אגב, פולקסוואגן הודיעה השבוע שהיא שוקלת לייצר קרוס-אובר קטן עוד יותר, שיהיה מבוסס על הפולו.  

תגובות

0 תגובות