שטח 4X4 > כתבות > חדשות

מצברי קאטרפילר - המצבר האיכותי ביותר לשטח

המצברים של יצרנית ציוד מכאני הגדולה בעולם פותחו במיוחד לעמידה בתנאים קשים: קור עז, רעידות וטלטולים.
ושימו לב לפרטים הקטנים...
כתבה פרסומית מטעם קאטרפילר.

מקצועים, אמינים, עיקר ייעודם לעמוד בפני טלטולים חזקים

מצברי Cat Premium לתפוקה גבוהה ― בעלי מבנה חסון העולה על דרישות מבחן הביצועים התובעני: מבחן רעידות 100 שעות ― פי חמש מהתקן התעשייתי. כדי לעבור את המבחן: • המצבר חייב להיות מסוגל לעמוד בפני כוחות הרעידות מבלי לסבול מנזק מכני, ירידה בקיבול, איבוד אלקטרוליט וללא התפתחות של דליפות חיצוניות/פנימיות • המצבר חייב לעבור מבחן פריקה בזרם גבוה אחרי מבחן העמידה ברעידות חמישה מחזורי בחינה של טעינה/פריקה עמוקה של 72 שעות. • המצבר חייב להתאושש לזרם טעינה של 25 אמפר בתוך 20 דקות ולעמוד בדרישות תקני הביצועים החשמליים המקובלים בתעשייה בחינת פריקה מלאה של 30 יום. • המצבר חייב להתאושש לזרם טעינה של 25 אמפר בתוך 60 דקות ולעמוד אחרי טעינה מחדש בדרישות תקני הביצועים החשמליים המקובלים בתעשייה SAE J2185 מבחן מחזור חיים. • המצבר עומד בתנאי פריקה עמוקה ומחזורי טעינה בטמפרטורות קיצוניות שבדרך-כלל לא נתקלים בהם במצבי התנעה של מכוניות או מכונות רגילות. מבחן התנעה בתנאי קור עז. • המצבר מקורר לטמפרטורה שמתחת לנקודת הקפיאה ואז נבחן על-ידי התנעת מנוע קר באותה מידה.

מקצועים, אמינים, עיקר ייעודם לעמוד בפני טלטולים חזקים

המצברים פותחו לעמידה בתנאי עבודה ושטח קשים

המצברים פותחו לעמידה בתנאי עבודה ושטח קשיםהמצברים פותחו לעמידה בתנאי עבודה ושטח קשים

מצברי CAT רכיבים חסונים = חיי שירות ארוכים התנעות אמינות

• תותבי קטבים מחושלים לעומס כבד מספקים חוזק מרבי ועמידות גבוהה מפני דליפת חומצה הגורמת לאיכול (קורוזיה) ולהשחרת הקטבים. עמודי חיבורים פנימיים עבים יותר להקטנת ההתנגדות החשמלית ולתפוקת זרם התנעה קרה גדול יותר. • לוחות הפרדה מוקשחים עם מעטפות מפוליאתילן מיקרו-נקבובי מגנים מפני קצרים ונזקי רעידות. מצברי מחזור עמוק משתמשים בלוחות הפרדה מצמר זכוכית בעלי בידוד כפול להארכת חיי המחזורים.  • מצברים נטולי תחזוקה משתמשים בסגסוגת עופרת סידן הן בלוחות החיוביים והן בלוחות השליליים וכך מפחיתים את סידן לעמידה בטמפרטורות (Ag) יצירת הגזים ואת צריכת המים. במצברים אוטומוטיביים מותקנות רשתות מסגסוגת כסף גבוהות בתא המנוע. • רשתות מצבר במסגרת מלאה, לעומס כבד וללא שפות חדות. שילוב מיטבי של חומצה/משחה מאפשר קבלת טעינה טובה יותר אחרי פריקה עמוקה. • הלוחות החיוביים והשליליים מעוגנים לתחתית המיכל ואלמנט התא נעול בחלקו העליון, להשגת עמידות מרבית ברעידות. הרצועות עבות יותר, כבדות ויצוקות (לא מרותכות) אל הלוחות. • כיסוי סעפת מאוורר עם כולא להבה אינטגרלי...אמצעי בטיחות המפנה ומרחיק את הגזים המאכלים מהמצבר וממקום ההתקנה שלו. • תיבה מחוזקת וחסונה מספקת חוזק הנוסף בכל תנאי הטמפרטורה הקיצוניים. תכנון דמוי מבנה לבנים על הצדדים מקטין את סכנת הניקוב והכפיפה של התיבה. מקט ומילות מפתח מוטבעים לתחזוקתיות קלה ונוחה.

מתאימים לכל סוגי הרכב

מתוכננים לפעול בתנאים התובעניים ביותר. מצברים בעלי רמה עולמית אלה הם נטולי תחזוקה לחלוטין, וניתן לסמוך עליהם גם ביישומים הקשים ביותר ובתנאי האקלים הקיצוניים ביותר. חמישה דגמים נטולי תחזוקה, המתאימים לרוב דגמי המכוניות הפופולריות ביותר מ 420- ועד 800 אמפר (EN), זרם התנעה קרה, קיבול עתודה מ 70- ועד 180 דקות קיבול באמפר/שעה מ 40- ועד 90 אמפר ואחריות החלפה חופשית לתקופה של 24 חודשים.

המצברים הקשוחים: כוח התנעה גדול יותר, תחזוקה מופחתת, חיי שירות גדולים יותר

מותקנים בכל המכונות של (PHO) להספק גבוה Cat Premium מצברי ובמנועי גנרטורים. הם תוכננו לעמוד בכל הדרישות המחמירות Caterpillar המובילות (CCA) ומספקים את יכולות ההתנעה הקרה ,Caterpillar מפרטי בתעשייה ועמידה מרבית בתנאי רעידות. ניתן לקבל מצברים בעלי תחזוקה מופחתת או נטולי תחזוקה, בתצורה רטובה או יבשה. מצברים לשימוש כללי בעלי תחזוקה מופחתת או נטולי תחזוקה מוצעים מוצע עבור BCI בתצורה יבשה או רטובה. מגוון רחב של קבוצות גודל יישומים אוטומוטיביים, משאיות קלות, אוטובוסים, יישומים תעשייתיים, חקלאיים, ימיים, ציוד לשעות הפנאי, וכן יישומים מווסתי שסתומים.(VRLA-AGM & Gel) עמידות מרבית ברעידות ― Premium High Output • עמידות בפני רעידות...פי חמש מדרישות התקן הסטנדרטי 8 הם D- ו BCI 4D • מצברים ייחודיים מסוג מכסה שטוח מקבוצות (CCA) מצברים נטולי תחזוקה, המספקים את זרם ההתנעה הקרה הגבוה ביותר הקיים בתעשייה. בעלי זרם התנעה ,BCI 31 • מצברים נטולי תחזוקה פופולריים מקבוצת עבור יישומי הספקת זרם ,CCA) 1000- קרה הגבוה בתעשייה...עד לחשמלי, עבור מכוניות או משאיות ואוטובוסים. קיימים גם דגמים למחזורי טעינה עמוקה עבור משאיות, יישומים ימיים או עבור ציוד ייעודי לשעות הפנאי

מאפיינים ויתרונות:

• נטול תחזוקה. מצברים אלה הם מצברים נטולי תחזוקה אמיתיים - אין להם כל צורך בשירות או בהוספת מים. • בעלי רשתות מיוחדות נגד שיתוך, בעלות מטען חיובי, מבטיחות חיי שירות ארוכים גם באזורים חמים מאוד וגם בתאי מנוע חמים. • העיצוב בעל המשטח העליון השטוח מאפשר מיקום נוח והתקנה קלה מתחת למכסה תא המנוע. • מפריד נוזל-גז ייחודי מונע אבדן אלקטרוליט עקב הטמפרטורות הגבוהות בתא המנוע ומאריך בכך את את חיי השירות של המצבר. • מפרידי מעטפת עוטפים באופן מושלם את לוחות המצבר, מונעים קצרים בין הלוחות ומבטיחים חיי שירות ארוכים יותר של המצבר. • הידרומטר אינטגרלי מעניק חיווי של טעינת המצבר, ומאפשר לראות את מצב המצבר ולזהות מידית בעיות פוטנציאליות. • כולא להבה אינטגרלי מונע חדירת להבות ממקורות חיצוניים. המצברים מסופקים מן המפעל כשהם חתומים ואטומים, לסביבה בטוחה יותר. • תיבת הפוליפרופילן החסונה היא בעלת עמידות מעולה ברעידות, לחיי שירות ארוכים ונטולי תקלות. • המצבר מיוצר במלואו מחומרים שניתנים למחזור ב 100%- , לסביבה נקייה יותר.

תגובות

5 תגובות

1

אורח/ת

24 בספטמבר 2009 ב 16:21

איזה קטע !! בשביל לקרוא כתבה פירסומית

אני לא צריך להרשם לאתר !!
אולי תפסיקו עם הנוהל הטיפשי הזה ??

2

MT - 4X4

24 בספטמבר 2009 ב 19:17

כעת הכתבה פתוחה לעיני כל - תודה על ההארה

3

גלעד4X4

24 בספטמבר 2009 ב 19:20

אתר עתונאי

אורח/ת כתב/ה:
"אני לא צריך להרשם לאתר !!
אולי תפסיקו עם הנוהל הטיפשי הזה ??"
האתר הינו אתר עיתונאי, שמפרסם גם כתבות פירסומיות וזה לגיטימי לחלוטין, לא ? יש כתבות תוכן, יש סיקור של אירועים מעולם השטח והרכב ויש כתבות פירסומיות. אז לא להתעצבן, לקרוא ולהעשיר את הידע. גמר חתימה טובה !!  

4

חן מאירוביץ

24 בספטמבר 2009 ב 20:09

אחלה מצבר

אצלי בטנדר יש מצבר כזה באמת מצבר פצצה עושה את העבודה בכל מצב. מומלץ ביותר ושווה את המחיר.

5

נתי

03 באוקטובר 2009 ב 16:08

כמה כסף? למה את המידע הלא פחות חשוב

ומעניין לרוב משמיטים מכתבות מסוג זה?
כל היתרונות שבעולם יש למצברים אלה,כמו שצויין,אך באיזו עלות?