יומו הראשון של ראלי דרך המשי מסתיים ללא ארועים מיוחדים. השמחה לאורך ציר הראלי מרקיעה שחקים
מאת: טל זהר
06/09/09
הסטייג' הראשון התאפיין בשבילים מהירים, בינות לחלקות חקלאיות, בדומה למוכר לנו מאזור בית קמה. חלקים רבים במסלול היו מאובקים, דבר שהקשה את העקיפות וגרם לביזבוז זמן יקר כל פעם. חבל הארץ בו עברו המתחרים מתאפיין במשקעים רבים והדבר מתבטא בנופים ירוקים, נהרות זורמים וקריאות התפעלות שלא הפסיקו לרגע אחד. צוות הסיוע דיווח על כאבים בולטים בידיים, עקב נפנופי השלום לקהל שלא פסקו לאורך כל היום. קשה לתאר את האהבה והכבוד שמרעיפים התושבים אל משתתפי הראלי – אפשר לסכם זאת בעובדה פשוטה – לא היה תושב אחד שלא עמד בצד הדרך והריע, החל מתינוקות וכלה בזקנים בני שמונים.
לניצן שקל ודובי נוימן, צוות טלפארמה, היתה זו טבילת אש ראשונה כזוג נהג-נווט. אם נדקדק בעובדות, היה זה מרוץ הראלי הראשון אי פעם בו השתתף דובי. כנראה שלניצן יש חוש טוב לגבי הבחור - לאחר ההתברברות הראשונית חזרו השניים אל נקודת ההתחלה ומשם שטפו את המסלול ללא תקלות.
רז הימן והלל סגל, צוות פוינטר, עברו את טבילת האש הראשונה שלהם לפני מספר שנים ובהתאם – הם פתחו חזק, המשיכו חזק ו....התברברו חזק. קורה לכולם, לא? ההתאפסות לקחה בערך 8 דקות, ובהמשך צוות פוינטר דיווח על מהירות ממוצעת של מעל 100 קמ''ש. למי שלא בענינים – זה מהר. מאוד. הלל מציין את הבחורות היפות שנצפו לאורך כל הדרך, בצידי המסלול, ומעיד על קבלת פנים חמה ביותר.
נאסר אל עטיה היה ראשון המסיימים את הסטייג' הראשון, בזמן של 1:10:15. רז והלל הגיעו 25 דקות -8 שניות מאוחר יותר, תוצאה שמיקמה אותם במקום ה-16 הכללי. בקטגוריה שלהם הם נמצאים במקום ה-6. ניצן ודובי סיימו את הסטייג' בזמן של 2:13:01 והם ממוקמים במקום ה-46 הכללי ו-11 בקטגוריה שלהם. מה בתכנון? מחר יוזנק הראלי לסטייג' השני, מבוגורוסלאן לאוראלסק. הסטייג' יחל בקטע קישור בן 26 ק''מ, ימשיך בספיישל מדוד בן 116 ק''מ, ימשיך אל קטע קישור נוסף בן 102 ק''מ, ספיישל מדוד נוסף בן 115 ק''מ ויסתיים בקטע קישור בן 188 ק''מ, ובסך הכל – 547 ק''מ.
שני הצוותים מודים לספונסרים שבזכותם התאפשרה היציאה לראלי דרך המשי:
פוינטר, טלפארמה, מולטיפלאסט, ליוגב, נפתלי ניסן ובניו, תנועה מערכות מחשוב וניווט, מוסך נגבה.
0 תגובות
תגובות