אופנועים / טרקטורונים > כתבות אופנועים

אופנועי הוסאברג בישראל

יבואנית הוסבארג לישראל השיקה בכפר טרומן את מותג אופנועי השטח הוסאברג. ארבע דגמים יוצאו לציבור הרחב

אם לפני שני עשורים בקושי נהנינו כאן מייצוג של כמה יצרנים בודדים, הרי שבתקופה האחרונה אנו עדים לעושר יצרנים ודגמים כמעט אירופאי. העולה החדשה והמאוד מסקרנת יש לומר היא הוסאברג, שהגיעה החודש לארץ בחסות 'ד.ל.ב מוטוספורט'. את ההשקה בחרו אנשי 'ד.ל.ב' לערוך בכפר טרומן במסלול קטן וסגור בוא התאפשר לקהל המוזמנים לטעום מהתבשיל המעניין שרקחה היצרנית השוודית הקטנה.

הוסאברג הוקמה ב- 1988 לאחר שכמה מהנדסים פרשו מחברת הוסקוורנה אשר נרכשה שנה לפני כן על ידי האיטלקים. לאחר שנקלע לקשיים כלכליים נרכשה החברה על ידי ק.ט.מ לפני כעשור וחצי. עד עתה ב'ד.ל.ב' נמנעו מלייבא את המותג השוודי. השנה, לאחר שבק.ט.מ החליטו למתג בעולם את הוסאברג כמותג פרימיום, החליטו ב 'ד.ל.ב' שזהו זמן טוב לייבא את המותג, שמחירי האופנועים שלו מתומחרים גבוהה יותר מדגמי ק.ט.מ המקבילים.

הוסאברג לאורך השנים נחשבה לחברה קטנה. לפני כשנתיים הציגה החברה את המנוע החדש והמהפכני שלה שהוצג בצמד דגמי אנדורו בנפחי 450 ו- 570 סמק, כשהצילינדר שוכב ועל הזנת הדלק הופקדה מערכת הזרקת דלק. לפני שנה שוב הוסאברג בחרו ללכת בדרך לא שגרתית והציגו את גרסת ה- 390 סמק לאותו מנוע שוכב. שלושת דגמי האנדורו יוצאו לציבור הישראלי כשטווח המחירים נע בין: 90,000 שקל ועד  99,000 שקל.

צילום: רונן טופלברג

צילום: רונן טופלברגצילום: רונן טופלברגצילום: רונן טופלברגצילום: רונן טופלברגצילום: רונן טופלברגצילום: רונן טופלברגצילום: רונן טופלברגצילום: רונן טופלברג

תגובות

0 תגובות