שטח 4X4 > כתבות > חדשות

האמר:סוף הדרך

הסינים אמרו בסוף לא לרכישת המותג וג'נרל מוטורס עורכת לו טקס אשכבה

''אנחנו לא מעוניינים שייצרו בסין כלי רכב גדולים וזללני דלק'', כך תרצו פקידי הממשל בסין את סירובם לאשר את רכישת מותג ההאמר על ידי חברת סיצ'ואן. ההחלטה הזו, שנפלה השבוע, הביאה להודעה מיידית של ג'נרל מוטורס על סגירת פס הייצור של ההאמר במהלך החודשים הקרובים.
ג'י. אם ניסתה ל''היפטר'' מהמותג מאז המשבר ב-2008 שהביא אותה להכרזה על פשיטת רגל. ה''רומן''' עם הסינים נמשך חודשים ארוכים, אך כנראה שהשם האמר כבר אינו מהווה מקור משיכה כפי שהיה בעבר. בעוד שבשנת השיא – 2006 – נמכרו למעלה מ-70 אלף האמרים, בשנה שעברה נמכרו בסך הכל כ-9,000.

האמר עם חבר

האמר עם חברהאמר עם חבר

האם זה באמת הסוף? לא בטוח. ג'י. אם הודיעה בסוף דצמבר 2009 על סגירת מפעל סאאב וסופו של דבר מכרה אותו לספייקר, מה שאולי משאיר פתח של תקווה גם להאמר. האפשרות הזו מתחזקת לנוכח הפרסומים, שהאמריקאים חוזרים למכוניות אמריקאיות.
עורכי ''הספר הכחול של קלי'' (Kelley Blue Book) וגם עורכי ה''קונסיומר רפורט'' (Consumer Report), שניים מהפרסומים המשפיעים ביותר על קהל הצרכנים בארה''ב, הכניסו השנה הרבה יותר מכוניות אמריקאיות לרשימת המכוניות המומלצות שלהם.
קלי הגדיל לעשות, עם שש מכוניות אמריקאיות בעשירייה הראשונה של ''מובילי נוסעים'': שלוש של שברולט - סברבן, טרברס ואקווינוקס, ושלוש של פורד – פלקס, טאורוס ופיוז'ן.  ומה לא תמצאו בעשירייה? טויוטות, כמובן. מתוך ארבע המכוניות הזרות שבעשירייה הראשונה שתיים הן מתוצרת הונדה, אחת סובארו (אאוטבק) ואחת של יונדאי.         

ועם חברות

ועם חברותועם חברות

תגובות

1 תגובות

1

ilan4x4

01 במרץ 2010 ב 09:23

כתבת וידיאו ל H1

לקישור לכתבת וידאו עם האמר H1 שערכנו באתר השטח בזמנו.
לכתבה הקליקו כאן