בלנד רובר – ובחברת האם טאטא – עדיין לא סגורים לגבי זהות הדור הבא של אייקון השטח
תאריך יעד כבר נקבע – 2014, שם קוד לפרויקט נקבע גם כן – ואיך לא, נבחר השם ''אייקון'', אבל בלנד רובר ובחברת האם טאטא עדיין לא סגורים לגבי זהות הדור הבא של הדיפנדר. דבר אחד בטוח: התקנים המחמירים והולכים של זיהום האוויר לא יאפשרו להמשיך עם הפלטפורמה הנוכחית, שהיא כבדה מכדי שאפשר יהיה להתאים אותה לדרישות.
אחד הרעיונות שהועלו כבר בעבר היה לבנות את כל הרכב מאלומיניום, לא רק את המרכב. ללנד רובר יש ניסיון רב בעבודה עם החומר הזה, וזה אולי יהיה הפתרון. רעיון אחר שהועלה לאחרונה, הוא להפוך את הדיפנדר להיברידי. גם כאן יש כבר ללנד רובר ניסיון, עם הדגם ההיברידי של הפרילנדר.
יחד עם השינוי הטכני, יבוא ככל הנראה גם שינוי במיתוג. בלנד רובר שוקלים לזנוח את השם דיפנדר לטובת שם אחר, שיבדל את הדגם החדש מקודמו. ייתכן גם שייצור הדגם הישן יימשך, לטובת מדינות בהן תקנות איכות הסביבה מחמירות פחות. בכל מקרה, מבטיחים בלנד רובר לשמור על יכולות השטח של הדיפנדר, ולא משנה כיצד ייקרא ומה יניע אותו.
תגובות