שטח 4X4 > כתבות > חדשות

אוטומוטר 2010

רשמים מהתערוכה, על מה שהיה בה ובעיקר על מה שלא

אם היינו צריכים עוד הוכחה לכך שרכבי השטח ה''אמיתיים'' הם דינוזאורים שהולכים ונעלמים מהעולם, באה תערוכת הרכב שנערכה בפסח בתל אביב והטיחה לנו את העובדה הזאת בפרצוף. כמעט כל מה שראינו שם שעונה בצורה כלשהי להגדה ''שטח'' היו ג'יפונים רכים, נטולי הילוך כוח, ממוחשבים עד קצות האוזניים. כאלה שרואים עליהם מיד ששטח הוא לא השטח שלהם. לפחות לא כך חושבים המתכננים שלהם.

הרכב של גל שחם

הרכב של גל שחםהרכב של גל שחם

תוסיפו לכך את העובדה שכמה שחקנים מרכזיים – מבחינתנו - נעדרו כלל מהתערוכה, כמו חברת המזרח (לנד רובר), מכשירי תנועה (ג'יפ, דודג' וסוזוקי), יוניון מוטורס (טויוטה), ואת העובדה שלא הוצגו כלל טנדרי עבודה, שהם האופציה ההגיונית לבעל מקצוע שאוהב גם לטייל – ותבינו את האכזבה שלנו, כמי שבאו לתערוכה במטרה ספציפית: לראות רכבי שטח.
היתה לנו עדנה דווקא מהיצירה הישראלית המקורית: התצוגה המרשימה ביותר היתה של עידו כהן, עם שני זיבארים חדשים, טנדר מירוץ ועוד תופינים; רכב העבירות של דודי ברוך והבאגי של רז היימן והלל סגל; הרכב החדש של פרוג'יפ בדוכן של ג'יפולוג; הסופה והרנגלר של אספיר.

הבאגי של רז היימן והלל סגל

הבאגי של רז היימן והלל סגלהבאגי של רז היימן והלל סגל

רכב ישראלי נוסף שמשך תשומת לב רבה היה ה''שברולט קרוז'' של גל שחם, עוד רכב מירוץ מסדנת עידו כהן שהוצג בביתן של UMI. אתם בוודאי מבינים שהקשר בינו לבין הרכב שהעניק לו את שמו הוא קלוש עד לא קיים כלל...
ומה בכל זאת היה שם? ה-IX35 החדש של יונדאי, מחליף הטוסון, שיצטרך להיאבק קשות לשמור על מקומו הבכיר במכירות. ה-ASX של מיצובישי, אחת הסנוניות הראשונות של קרוס-אוברים קטנים. הספורטאז' והסורנטו החדשים של קיה. הקאזאמאי של מאזדה, רכב קונספט שהוא אולי מתאבן לדברים שיבואו. וכן, המון מיני-באגים מיובאים מסין, תחליף בטוח יותר לטרקטורון ועם תדמית פחות בעייתית.         

תמונות מהתערוכה

תמונות מהתערוכהתמונות מהתערוכהתמונות מהתערוכהתמונות מהתערוכהתמונות מהתערוכהתמונות מהתערוכהתמונות מהתערוכהתמונות מהתערוכהתמונות מהתערוכהתמונות מהתערוכהתמונות מהתערוכהתמונות מהתערוכה

תגובות

4 תגובות

1

אורח/ת

06 באפריל 2010 ב 12:32

נא לא להגזים

התערוכה הייתה מאוד יפה מלאה במכוניות יוקרה ופנאי, למרות שבתחום השטח לא הוצגו הרבה רכבים, אבל עדין התערוכה הייתה מרשימה ומעניינת.

2

italo@012smil

06 באפריל 2010 ב 12:57

היה רכב שטח אחד מעניין.

אבל הוא לא היה מוצג בתערוכה אלה בחניה..ההיתי בתערוכה פעמיים כי היה לי שני כרטיסים שהביאו לי ולא הצלחתי למכור וראיתי בחניה שם טויוטה לנדקרוזר 200 V8 בצבע שחור עם הגבהה וצמיגי בוץ מדרגות סף ושיפורים מרשימים ביותר.. אני אישית נהנתי לראות את הרכב יותר מכל התערוכה

3

חן מאירוביץ

06 באפריל 2010 ב 22:30

אכזבה

גם אני כמו רבים כמוני אני בטוח באו למטרה מסויימת וזה לראות רכבי שטח כי את חלק מאיתנו לא מעניינים כל הרכבים הפרטיים או הספורטביים בקיצור יצאתי משם באכזבה אחת גדולה.

4

micha_k

09 באפריל 2010 ב 02:33

italo@012smil כתב/ה:
"אבל הוא לא היה מוצג בתערוכה אלה בחניה..ההיתי בתערוכה פעמיים כי היה לי שני כרטיסים שהביאו לי ולא הצלחתי למכור וראיתי בחניה שם טויוטה לנדקרוזר 200 V8 בצבע שחור עם הגבהה וצמיגי בוץ מדרגות סף ושיפורים מרשימים ביותר.. אני אישית נהנתי לראות את הרכב יותר מכל התערוכה"
אתה זה ??