שטח 4X4 > יומני מסע בעולם > מרוקו

החילוץ ממרוקו

בסוף מסע ג'יפים אתגרי ומענג במרוקו נתקענו במרקש בגלל הר הגעש האיסלנדי שבחר להתפרץ דווקא עכשיו - דבר שסגר את שדות התעופה באירופה. אז מה עושים הישראלים מאלתרים... ובסוף מגיעים לארץ בזמן

 

כל הטיוסת מבוטלות

 

כל הטיוסת מבוטלות

 

מי צריך מפת עולם?

 

למסע במרוקו לקחתי עימי מפת עולם - שיהיה, אבל לא חשבתי כי היא תהיה שימושית בנסיון לחלץ ממרקש דרך שדות תעופה מישניים באירופה.  

 

אז מה עשינו?

 

כאשר כל הטיסות מבוטלות ושדות התעופה חסומים לטיסות - לא אמרנו נואש. כל אחד מחברי הקבוצה ''הפעיל'' את חבריו וסוכניו כך שהצלחנו לצאת ממרקש למלגה בספרד בטיסה היחידה והאחרונה שיצאה לאירופה. במלגה פגשנו שדה תעופה שומם שכל מסכי הטיסות צבועים באדום - לסמל את כל הטיסות הרבות המבוטלות. בין הרצון להזמין טיסה פרטית או לטוס לשדה תעופה מערבה יותר באירופה (ואולי אפילו להתחיל לשחות מערבה לכיוון תל אביב...) מצאנו טיסת צ'ארטר בודדת שהגיע וחוזרת מישראל. במאמץ רב ובעזרתו האדירה של אליעזר אמסלם (תודה רבה ענקית לך) הצלחנו לעלות לטיסה שנוסעים שלא מהמניין ולהשתלב בין אנשי הצוות בטיסה. לאחר 4 וחצי שעות נחתנו בתל אביב באחת מהטיסות הבודדות שהספיקו לעזוב את אירופה... ומי אמר שחווית המסע מסתיימת שמחזירים את הג'יפים? 

 

הכתבה שהתפרסמה בדה-מרקר על סיפור החילוץ שלנו ממרוקו

 

הכתבה שהתפרסמה בדה-מרקר על סיפור החילוץ שלנו ממרוקוהכתבה שהתפרסמה בדה-מרקר על סיפור החילוץ שלנו ממרוקו

ליומן המסע המלא ממרוקו - מרוקו פטרול

תגובות

0 תגובות