שטח 4X4 > כתבות > חדשות

מפה ומשם – לקט ג'יפאים #1

תמונות רישמיות ראשונות של ג'יפ רנגלר 2011, סרטון תדמית של לנדרובר פרילנדר 2 המחודש, תמונות ריגול של דגם 4 דלתות לריינג' רובר Evoque – והצגת פולקסווגן טוארג דור 3 שיתחרה בדקאר 2011

חטיבת ג'יפ בחברת קרייזלר שיחררה השבוע תמונות רישמיות ראשונות של הרנגלר 2011, שעבר מתיחת פנים. תמונות ש''זלגו'' לרשת כבר התפרסמו אצלנו, יחד עם פרטים על השינויים שהוכנסו ברנגלר, עכשיו אפשר לראות אותם בפירוט.

רנגלר 2011

רנגלר 2011רנגלר 2011

בצד השני של האטלנטי, הפיצה לנד רובר סרטון תדמית של הפרילנדר 2, שעבר גם הוא מקצה שיפורים. הרבה לא רואים בסרט: נסיעת כביש ומעט שטח קל, מה שקרוי אצלנו ''שבילי קק''ל''. נחכה שינחת בארץ ואז נבחן אותו מקרוב.

ואם בלנד רובר עסקנין, השבוע פורסמו תמונות ריגול של דגם 4 דלתות לריינג' רובר Evoque. כזכור, בהשקת הדגם, שנערכה בקול תרועה, הוצג רק דגם שתי דלתות, עם הנעה 2X4, כשהנעה בכל הגלגלים היא אופציה ולא סטנדרט. הקו הספורטיבי החד שהיה לדגם ה-2 דלתות קצת נעלם, ואנחנו עם עוד יצור קופסתי משהו מבית היוצר האנגלי-הודי.

ריינג' רובר Evoque ארבע דלתות

ריינג' רובר Evoque ארבע דלתותריינג' רובר Evoque ארבע דלתות

נקנח במשהו אחר לחלוטין. פולקסוואגן ערכה מסיבת השקה לדור השלישי של טוארג המרוצים, ממשיך הדרך של הכלי שניצח בשני הראלי דקאר האחרונים, שנערכו בדרום אמריקה. המנוע נשאר אותו TDI בנפח 2.5 ליטר, אך ההספק הועלה ל-300 כ''ס והמומנט ל-61 קג''מ. הכוח מועבר לצמיגים בגודל 235/85 R16 דרך תיבת הילוכים עם חמש מהירויות. הטוארג הזה מאיץ מ-0 ל-60 מייל תוך 6.1 שניות ומגיע למהירות מירבית של 125 מייל (כ-200 קמ''ש).

הקוקפיט של הטוארג החדש

הקוקפיט של הטוארג החדשהקוקפיט של הטוארג החדש

הטוארג החדש עבר מבחן מפרך תחת ידיהם של נהגי קבוצת פולקסוואגן: סאיינז, מילר, אל-עטייה ודה-ויליה. המבחן התמשך לאורך כ-10 אלפים ק''מ, בערך כאורכו של הדקאר, חלקו נערך בספרד וחלקו במרוקו, בחום שהגיע עד 45 מעלות בצל. לא נרשמו תקלות מיוחדות, ובפולקסוואגן לא מתביישים לדבר על נצחון נוסף גם בדקאר 2011.
המבחן האמיתי יהיה בראלי דרך המשי, שייערך בחודש הבא ברוסיה, בו יתחרה סאיינז בטוארג 3.

עוד תמונות של הרנגלר המחודש

עוד תמונות של הרנגלר המחודשעוד תמונות של הרנגלר המחודשעוד תמונות של הרנגלר המחודשעוד תמונות של הרנגלר המחודשעוד תמונות של הרנגלר המחודשעוד תמונות של הרנגלר המחודשעוד תמונות של הרנגלר המחודשעוד תמונות של הרנגלר המחודש

תגובות

0 תגובות