שטח 4X4 > יומני מסע בעולם > ירדן

סיכום ממסע סוכות ראשון לירדן 23-25/9/10

המעופפים, כך קראתי למסע הזה בירדן, למה?
כי הקבוצה הזו קראה תגר על כוח הכבידה וכפי שניתן לראות בתמונות הם ריחפו על כל דיונה אפשרית.
חוץ מלעופף כמובן שטילנו בוואדי רם המדהים, וואדי חרזה, פטרה, וואדי נמלה, הערבה וואדי חסה.
הדריך: גלעד טל

גשם במדבר

כל היום הראשון היה לנו חם מאוד. אבל בזמן שישבנו לנו בכיף על דיונה ענקית, צופים על השקיעה מעל וואדי רם, מתענגים על כוס קפה/תה, התחילו פתאום רעמים ברקים וגשם, כן גשם, כך באמצע המדבר גשם שנמשך כ 5 דקות ומיד אחריו שוב חם. 

ריקודי דבקה

בערב למרות העייפות רקדנו דבקה בניצוחם של אנשי המקום הבדואים, כמובן שהיה צריך לתת לחברים מעט אלכוהול כדי לשחרר עקבות אבל זה היה שווה

ריקודי דבקה

אנשים נהדרים

זה שהיו בקבוצה אנשים נהדרים אחד אחד וכולם יחד כבר אמרתי ? וגם אם כן אגיד זאת שוב, היה לי ממש כיף עם כולם כל הזמן. זה המקום להודות לכל המשתתפים, ראשית על הכיף שהיה לי איתם ושנית על התמונות ששלחו לי. בקרוב יעלה גם וידאו לכתבה. אז בינתיים תהנו מהתמונות.      

תגובות

6 תגובות

1

אורח/ת

02 באוקטובר 2010 ב 17:33

המעופפים

מסע מדליק !!!!!!! אדרנלין ששוטף את הגוף גם היום ,שבוע לאחר מכן ,הרבה בזכות קולו של גלעד שדופק במכשירי הקשר תלחצו, תלחצו ,כמובן על דוושת הגז לא לרחם... ואז מתנתקים מהקרקע וכל הרכב באוויר,חברה שנפגשו זה עתה ,והתחברו כאילו גרו כל השנים באותו ביניין,כל אלו הפכו את המסע לחוויה אדירה.
אנחנו נהננו עירית וקובי גולדברג מחכים למסע הבא. להתראות.

2

אורח/ת

02 באוקטובר 2010 ב 19:15

נראה חלומי - כולי קנאה...

3

אורח/ת

03 באוקטובר 2010 ב 10:13

איך מצטרפים לכזה טיול ?

4

אורח/ת

10 באוקטובר 2010 ב 19:22

היה נהדר

טיול חוויתי, אתגרי, מהנה מאוד. למדנו הרבה, ראינו נופים ומקומות מדהימים, ונהנינו מאנשי הקבוצה ומהמדריך- איזו קבוצה תומכת ואוהדת. יואבי מוסר ד"ש לכולם, הוא מרגיש מצוין (מידי פעם נראה שצריך כזו זריקה...).
להתראות בטיול הבא!
חננית, יורם, עדי ויואבי

5

עדי וייזל

12 באוקטובר 2010 ב 09:18

איך מצטרפים לכזה טיול ?

אורח/ת כתב/ה: איך מצטרפים לכזה טיול ?  
""
נכנסים ללשונית מסעות בעולם, בוחרים 'בחלון' של ירדן ובפנים יש מספר סוגי טיולים האחד מהם הוא 'ירדן הקלאסית' 3 ימים.מפורסמים שם תאריכים.יש מסע שיוצא בסוף החודש גלעד טל, יש בנובמבר 11-13 לחודש, בהובלה שלי וכן בחנוכה בדצמבר גם בהובלה שלי. יש להרשם מספיק זמן מראש בכדי להזמין מקומות בבתי המלון וכיוצ'ב מנהלה. פרטים נוספים אצל אמיר 1700700494   או בקישור: https://www.4x4.co.il/shop/productDetails.aspx?categoryId=1&subCatId=7&productId=140

6

אורח/ת

03 בנובמבר 2010 ב 00:31

למעופפים שלום

לכל חבורת המעופפים, כנראה עישנתם שם חומרים שלא חוקיים בארץ אחרת לא ניתן להסביר את הרצון לעוף עם הג'יפ הפרטי (אולי זה ליסינג?) . לבחור עם ה-xl7 , נראה כאילו רצית להגיע לפטרה בטיסה , הבן אדם לא רואה בעיניים, אח שלי תרגיע עם הגז קצת ה-xl7 זה כלי עצבני לא צריך פול גז כל הזמן.