קבוצת ב.מ.וו שלחה חמש מכוניות לראלי, ותפסה את שלושת המקומות הראשונים. רוכבי ק.ט.מ סיימו במקום הראשון והשלישי
ראלי מרוקו עמד השנה בשליטה מוחלטת של קבוצת ב.מ.וו X-RAID : לא פחות מחמש מכוניות ב.מ.וו X3 CC התייצבו על קו הזינוק, למבחן הגדול האחרון לפני דקאר 2011. היעדרותה של המתחרה הגדולה, קבוצת פולקסוואגן, מהראלי הזה, איפשה לשלושה צוותי ב.מ.וו לתפוש את שלושת המקומות הראשונים, שני הצוותים הנוספים התמקמו במקום הרביעי ובמקום השביעי.
פטרהנסל, שניצח גם בשנה שעברה בראלי מרוקו, הוביל בבטחה לאורך כל התחרות (ניצח בחמישה מתוך ששת הסטייג'ים של הראלי) וסיים במקום הראשון, כשאחריו בהפרשים קטנים יחסית, של פחות משעה, נוביצקי הרוסי והולוצ'יץ' הפולני. במקום הרביעי הכולל התברג פלישט הצרפתי, שתפס את המקום הראשון בקטגוריית T1 עם מנועי בנזין.
פטרהנסל עף לנצחון
פטרהנסל עף לנצחון
באופנועים זה היה קרב בין רוכבי ק.ט.מ, קומה ודפרה, שהסתיים די מהר לאחר שקומה נענש ב-36 דקות משום שטעה בניווט. זמנו של קומה, ללא דקות העונשין, היה המהיר ביותר ולמרות העונש הוא סיים במקום השלישי בדרוג הכולל. דפרה סיים ראשון, את המקום השני תפש רודריגז על אופנוע ימאהה.
דפרה וקומה רכבו שניהם על ק.ט.מ 450 ראלי רפליקה, שישמש אותם גם בדקאר, על פי התקנות החדשות שהגבילו את נפח האופנועים ל-450 סמ''ק.
קומה מגשש את דרכו
קומה מגשש את דרכו
במשאיות ניצחה הנהגת אליזבט ג'קינטו מפורטוגל, שסיימה במקום הראשון גם בראלי של טוניסיה לפני כחמישה חודשים. היא הצליחה להשיג עם משאית המאן שלה את המקום ה-11 בדרוג הכולל של המכוניות. בניגוד למנצחים האחרים במרוקו, אין לה כוונה להשתתף בדקאר. במקום זאת, היא תיקח חלק בראלי ''אפריקה אקו'' בחודש ינואר הקרוב.
שומרת אמונים לאפריקה. ג'קינטו
שומרת אמונים לאפריקה. ג'קינטו
תגובות