שטח 4X4 > כתבות > חדשות

פולקסוואגן השיקה גרסת שטח-שטח של הטרנספורטר

מאז ימיו של הסינכרו הזכור לטוב, חברת פולקסוואגן מייצרת לפחות דגם אחד של ואן עם הנעה בכל ארבעת הגלגלים. לפני כשנה עבר הדגם הנוכחי של הטרנספורטר, ה-T5, מתיחת פנים ועתה מציעה החברה דגם עם אוריינטציית שטח חזקה מתמיד.

הדגם, הנקרא Rockton, מבוסס על גרסת הקומבי של הטרנספורטר, עם מערכת הנעה קבועה בכל הגלגלים של חברת הלדקס, עם נעילת דיפרנציאל אחורי. כדי לשפר את העבירות מצויד הדגם בחישוקים בגודל 16 אינץ', שיחד עם מערכת מתלים משופרת מגדילים את מרווח הגחון בשלושה סנטימטרים קריטיים. הרוקטון מצויד במנוע דיזל בנפח 2.0 ליטר, בשתי ורסיות: אחת מספקת 140 כ''ס והשנייה 180 כ''ס. ניתן לקבל אותו גם עם תיבת הילוכים מותאמת לשטח, שבה ההילוכים ''קצרים'' יותר, לטובת תוספת כוח. למי שמתכוון באמת לרדת עם הרכב לשטח, מציעה פולקסוואגן ערכת מיגון תחתי מלא, הכוללת מיגון למנוע ולתיבת ההילוכים, למיכל הדלק ולמערכת הפליטה. בנוסף, יש גם מגיני סף.

סידור הפנים מאפשר התקנת מחיצה למטען, עם מסילות ברצפה להזזת המחיצה למיקום הנדרש. גם הכסאות מותקנים באותן מסילות, ואפשר לשנות את מיקומם בקלות. אחת הגרסאות שמציעה פולקסוואגן כוללת רק שני כסאות אחוריים, שלפניהם מוצב שולחן לצורך עבודה בתוך הרכב. המחיר, בגרמניה, ינוע בין 35 ל-43 אלף יורו, תלוי באבזור. בתרגום לשקלים, אצלנו על הכביש, משהו כמו 350-400 אלף שקל. קצת יקר, לא?

מחיצת המטען

מחיצת המטעןמחיצת המטען

מיגון תחתון

מיגון תחתוןמיגון תחתון

סידור הישיבה במושבים האחוריים

סידור הישיבה במושבים האחורייםסידור הישיבה במושבים האחוריים

תגובות

2 תגובות

1

יוסי

06 בדצמבר 2010 ב 10:27

מדהים

2

אורח/ת

01 בינואר 2011 ב 12:53

יפיוף

יפיוף