השקה של "עוד" אופנוע שטח בישראל היא חגיגה גדולה אבל כשמדובר ביצרן בוטיק המייצר בסך הכול 2,000 יחידות בשנה בעבודת יד - החגיגה היא כפולה ומרגשת.
השוק הקטן (כי אנחנו מדינה קטנה) והמוגבל (כי אנו מחכים שנים לנבחרי הציבור שיזיזו עצמם ויתקנו את תקנות הספורט המוטורי) שמח מאוד להשיק את מותג השטח ה-10 (תיכף נספור...) בישראל! אז מה יש לנו כאן: הראשונים הם היפנים - סוזוקי, ימאהה, קוואסאקי ו- הונדה, שכל אחד מהם פרח וזרח בישראל עם כלי כזה או אחר... אחריהם, באמצע שנות התשעים, הגיעו KTM היישר מאוסטריה וכבשו את שוק האנדורו בישראל. ובשלוש השנים האחרונות הצטרפו לארץ הקודש רב המותגים הגדולים של אירופה: אפריליה, הסקוורנה, ב.מ.וו, הוסברג, HM מוטו, ולאחרונה גם גאס-גאס.
כזה עוד לנו כאן! TM הם אופנועי שטח מסוג אנדורו ומוטוקרוס (ויש גם סופר מוטרד) הנבנים בעבודת יד באיטליה בכמות של כ-2,000 כלים בשנה. אופנועי הבוטיק של TM מיובאים לישראל ע''י חברת ליגל - כלומר ע''י אלי ברדה, מוותקי ענף האופנועים והרוכבים בישראל, שהוא כמובן היבואן של דוקאטי - למי שלא מכיר אפנועי כביש איטלקיים נחשקים! אופנועי השטח של TM מגיעים מוכנים למירוץ ומצוידים בצורה הטובה ביותר. לכל האופנועים שלדת אלומיניום עם מרווח גחון שנראה ממש טוב, מתלים של מרזוקי (Marzocchi) מקדימה ושל אוליהנס (Ohlins)מאחור, שפע של חלקים מכורסמים, פלסטיקה שנראית שגעון, ומנועים ששווים בחינה.... בקיצור אנו מחכים למבחן דרכים בשטח... ומאחלים בהצלחה ליבואן.
כרגע מיובאים לישראל אופנועי אנדורו שתי פעימות בנפחים של 125, 250 ו-300 סמ''ק ואופנועי אנדורו ארבע פעימות בעלי הזרקת דלק אלקטורונית בנפחים 250 ו-450 סמ''ק. היצרן יודע להציע גם אופנועי מוטוקרוס בנפחים שונים, אופנועי סופר מוטארד לכביש ואופנוע אנדורו בנפח של 530 סמ''ק.
TM
|
מחיר ש''ח
|
מודל
|
רישיון
|
|
|
EN 125 G
|
61,500
|
2011
|
A2
|
|
|
EN 250 G
|
77,500
|
2011
|
A1
|
|
|
EN 300 G
|
81,500
|
2011
|
A1
|
|
|
EN 250 FI ES
|
87,500
|
2011
|
A1
|
|
|
EN 450 FI ES
|
89,500
|
2011
|
A1
|
|
|
|
|
|
|
|
10% הנחה ללקוחות בעלי אופנועים ממותג ''דוקאטי'' 7% הנחה ללקוחות בעלי אופנועים ממותגים אחרים
0 תגובות
תגובות