שטח 4X4 > כתבות > חדשות

סקר בבריטניה: דיסקברי 3 אחרון בדירוג האמינות

מכל המכוניות שנעות על הכבישים בממלכה, הדיסקו 3 זכה בתואר המפוקפק ''המכונית הפחות מהימנה מכולן''

חברת ביטוח בריטית ערכה בשנה האחרונה סקר בין לקוחותיה, שבדק את אמינות כלי הרכב שברשותם. הדיסקברי 3 הגיע למקום האחרון בסקר זה, עם צפי של 62 אחוז לתקלות בתוך כל שנה נתונה. המכונית שהגיעה למקום השני מלמטה היא הגרנד סניק מהשנים 2004-2009. דווקא מכוניות ישנות יחסית זכו לציוני אמינות גבוהים, במיוחד הטויטה קורולה שיוצרה בשנים 1997-2002.

סקר זה מחזק את תוצאותיו של סקר אחר, שנערך לפני כשנה על ידי מגזין הצרכנות הבריטי Which?, שגם בו הגיע הדיסקו 3 למקום האחרון מבחינת האמינות מבין כל כלי הרכב הנוסעים בכבישי אנגליה. בסקר הזה מצאו את עצמם עוד כלים של לנד רובר בתחתית, כשהריינג' רובר ספורט והפרילנדר סוגרים את רשימת רכבי השטח הכי פחות אמינים. אגב, בסקר של Which?, סקודה היא היצרנית האמינה ביותר.
ועוד בענייני לנד רובר: זה לא סוד שלקראת 2015-2016 אמורה טאטא להשיק דגם חדש לחלוטין של הדיפנדר. על פי השמועות, הדגם הזה יחלוק פלטפורמה עם הדגם החדש של הדיסקברי, שאמור להגיע שנה-שנתיים מאוחר יותר. מכך משתמע, שהדיפנדר החדש יאבד חלק מהקשיחות ומיכולות השטח שלו לטובת התנהגות כביש יותר תרבותית, בעוד שהדיסקברי יעבור תהליך הפוך ויאבד מעט מהעדינות האלגנטית ויחזור לשורשיו כמכונת שטח עם יכולות כביש סבירות.

תגובות

0 תגובות