שטח 4X4 > כתבות > חדשות

תמונה ראשונה: הונדה CR-V חדש

הדור הרביעי של הקרוס-אובר מתוצרת הונדה יגיע לשוק האירופאי, ואלינו, בתחילת-אמצע 2012

במסיבת עיתונאים שנערכה השבוע בארה''ב, נחשפה תמונה אחת ויחידה של ההונדה -CR-V החדש, אחד מהקרוס-אוברים הנמכרים ביותר בעולם. מדובר לעת עתה בדגם טרום-ייצור, שיוצג לראשונה לקהל בתערוכת הרכב באנהיים, קליפורניה, בחודש ספטמבר שנה זו. דגם הייצור יוצג בתערוכת לוס אנג'לס, כחודשיים מאוחר יותר.
על פי התמונה, מדובר בעיצוב חיצוני אגרסיבי יותר, עם קוי צד עמוקים ומודגשים, גם בדלתות, וחרטום בעל נוכחות רבה יותר. השמשה הקדמית גדולה בהרבה מאשר זו של הדגם הנוכחי ועיצוב הזנב גם הוא שונה, עם קו פנסים גבוה יותר.
סביר להניח שדגם הייצור לא ידמה לחלוטין לדגם שנחשף בתמונה, וחלק מהאלמנטים כמו הפנסים הראשיים האפלוליים, מראות הצד הקטנות והחישוקים המיוחדים יעדרו מכלי הרכב שיימכרו לקהל הרחב.

כמו במרבית החשיפות הראשוניות האלה, לא נמסרו שום פרטים על המכלולים המכנים, מלבד הצהרות כלליות על כך שהרכב יהיה קל יותר מהדגם היוצא ושהמנועים יהיו חסכוניים יותר ומזהמים פחות, משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית עם שש מהירויות.
זהו כבר הדור הרביעי של ה-CR-V, שייצורו החל בשנת 1995, במידה רבה כתשובה לטויוטה ראב4. הדור הנוכחי, השלישי, הגיע לאולמות התצוגה ב-2007 וזכה למתיחת פנים ב-2010. כיום הוא משווק ב-160 מדינות ברחבי העולם ומיוצר בלא פחות מעשר מדינות: ארה''ב ומקסיקו - לשוק בצפון ומרכז אמריקה, בריטניה - לשוק האירופאי, יפן - לכל העולם, תאילנד - לשוק בדרום-מזרח אסיה , טייוואן, פיליפינים, אינדונזיה, ויטנאם, וסין - בכל אחת מהמדינות הללו לשוק המקומי שלהן בלבד.

הדגם היוצא, CR-V דור שלישי

הדגם היוצא, CR-V דור שלישיהדגם היוצא, CR-V דור שלישי

תגובות

2 תגובות

1

daniel123

01 באוגוסט 2011 ב 22:09

סטיישן 4X4

סטיישן 4X4 לא שווה כתבה באתר כזה

2

עופר אדר

25 בספטמבר 2011 ב 10:04

אכן סטיישן 4X4, אבל...

גם בין קוני ה"סטיישן 4X4" יש כאלה שרוצים לטייל בשטח. בטיולים שאנחנו מובילים משתתפים לא מעט כלים "רכים", דוגמת טריוס, פורסטר, טוסון, פרילנדר ודומיהם, כך שזה רלוונטי לחלוטין