מנוע ה-3.8 ליטר המיושן, נקודת התורפה העיקרית של רכב השטח הקשוח מתוצרת ג'יפ, הוחלף
מאת: עופר אדר
25/08/11
4 תגובות
1
אורח/ת
26 באוגוסט 2011 ב 11:36
מה זה אומר למי שרוצה לקנות ג'יפ היום?
אם המחיר לא משתנה (לפחות בארה"ב) והמנוע והגיר כל כך הרבה יותר טובים חיסכוניים יותר בצריכת הדלק, למה שמישהוא יוציא כסף על המלאי של ג'יפ ללא הנחה משמעותית.... מאוד!?
נ.ב.
1. זה הזמן לבדוק מחירי יבוא אישי, הרי הג'יפ החדש כבר שוחרר בארה"ב...
2. אולי הגיע הזמן למבחן ג'יפ מול טויוטה FJ - אופציה זולה בהרבה שכבר מצוידת במנוע אלומיניום חזק וגיר חמש מהירויות פלוס כל הגדג'טים לשטח...
2
אורח/ת
29 באוגוסט 2011 ב 15:31
או סוף סוף!
סוף סוף מחליפים את המנוע הנכה הזה. עכשיו המדובר יהיה (בתקווה) גם ברכב שאפשר לנסוע איתו על הכביש בנוחות.
3
digitom
19 בנובמבר 2011 ב 11:29
שיחרור מוט מייצב
האם האופציה של שחרור מוט המייצב(הקדמי לפחות) יהיה קיים בדגם ספורט שמיובא לארץ?
4
digitom
19 בנובמבר 2011 ב 11:29
שיחרור מוט מייצב
האם האופציה של שחרור מוט המייצב(הקדמי לפחות) יהיה קיים בדגם ספורט שמיובא לארץ?
תגובות