אופנועים / טרקטורונים > כתבות אופנועים

חדשות הכידון - ידיעות אופנועים וטרקטורונים - 16/10/2011

גאס-גאס: לרכוב עם אלוף העולם, מסיבת פרידה - רני ציוד יד שניה לאופנועים, טיול מועדון HM, עופר אבניר משיקה את האופנועים החדשים מבית אפריליה וסוזוקי, מועדון הלקוחות של סוזוקי בישראל, קמור רכב, יבואנית אופנועי BMW והסקוורנה בישראל, משיקה - אופנועי BMW K 1600 GTL.

גאס-גאס: לרכוב עם אלוף העולם - איבן סרבנטס 18.10.11

מוטוטראק, יבואנית גאס-גאס מזמינה את ציבור רוכבי השטח ליום רכיבה וערב פתיחת הסוכנות הראשית עם איבן סרבנטס. איבן סרבנטס בן 29 מספרד, 5 פעמים אלוף העולם במרוצי אנדורו. האירוע יתקיים ביום שלישי, 18.10.11 בין השעות 17:00 - 07:00. ביום שלישי בין השעות 07:00 ל 12:00 בצהריים, מוזמנים כל בעלי אופנועי גאס-גאס לרכיבה והדרכה עם האלוף בספיישל בג'וליס המחודש שבמרכז הארץ.
החל מהשעה 12:00 ועד לשעה 17:00, מוזמנים רוכבי כל המותגים לרכיבה לצדו של סרבנטס במסלול.
עוד באותו יום, בשעה 20:00, יתקיים אירוע הפתיחה הרשמי של סוכנות גאס-גאס הראשית בתל-אביב ברחוב יגאל אלון 90.
באירוע הפתיחה ישיק איבן סרבנטס את גרסת הרפליקה לאופנוע המירוצים שלו, EC250_2T_IvanCervantes_REPLICA שיימכר במחיר מיוחד לבאי האירוע.
הכניסה לרוכבים המעוניינים לרכב ולקבל הדרכה עם האלוף כרוכה בתשלום סמלי של 29 שח. לקהל ולצופים הכניסה חופשית ומומלצת גם למשפחות עם ילדים. באירוע תהיה חנייה חופשית ושילוט שיוביל מהכביש הראשי.

גאס-גאס: לרכוב עם אלוף העולם - איבן סרבנטס 18.10.11

מסיבת פרידה - רני ציוד יד שניה לאופנועים

בתאריכים 27-28.10.11 תתקיים מסיבת פרידה בחנות ''רני ציוד יד שניה לאופנועים''.
החנות נסגרת בעוד כחודש ובמהלך התקופה ובמסיבת הפרידה יימכר הציוד שבחנות במחירים סיטונאים.
החנות מתמחת בציוד יד שניה ועודפי מלאי לאופנועים גם לשטח וגם לכביש.
בימי חמישי החנות פתוחה עד השעה 22:00 רני ציוד יד שניה לאופנועים - רח' העלייה 64 תל אביב

מסיבת פרידה - רני ציוד יד שניה לאופנועים

טיול מועדון HM

טיול מועדון HM, יתקיים ב 28.10.11, יום שישי, הטיול מתאים לכל הרמות ויתקיים באיזור השרון. המפגש יתקיים בתחנת הדלק דלק (מנטה) בכניסה לתל-יצחק בשעה 9:00-9:30, לקפה של בוקר והתארגנות, בשעה 10:00 - תזוזה.
חזרה לרכבים באזור השעה 14:30.
מתכונת הטיול הוא טיול שבילים ומסלולים סגורים, כל המסלולים ברמת קושי קלה, והטיול יהיה באווירה קלילה ונחמדה.
ההרשמה לטיול הינה מראש, הטיול אינו כרוך בתשלום.

טיול מועדון HM

עופר אבניר משיקה את האופנועים החדשים מבית אפריליה וסוזוקי

קבוצת עופר אבניר, יבואנית אופנועי אפריליה וסוזוקי לישראל, מרחיבה את היצע האופנועים שלה עם הדגמים החדשים מבית סוזוקי ואפריליה. אפריליה דורסודורו 1200 הסופרמוטו החזק ביותר ביצור סדרתי, הדורסודורו מאובזר במערכת אלקטרוניקה מתקדמת המאפשרת דיוק רב יותר במהלך הרכיבה. בנוסף יש לו שלוש מפות הצתה שונות- גשם, תיור וספורט, כשהשליטה עליהם מתבצעת דרך לוח השעונים.
הדורסודורו מתאים לכל סוגי הרכיבה – עירונית, תיור, ספורטיבית, באחד ובשניים.

עופר אבניר משיקה את האופנועים החדשים מבית אפריליה וסוזוקי

אפריליה טואנו 4V – האלוף העירום

גרסת העירום של האלוף המכהן באליפות הסופרבייק העולמית.
האופנוע האולטימטיבי של אפריליה שהצליחה לייצר נייקד שמרגיש כמו סופרבייק במסלול, ועם זאת שומר על נוחות תפעול בכביש הציבורי.
הטואנו מבוסס על השלדה והמנוע של ה-RSV4R, מצערת העל-חוט של הטואנו מציעה 3 תכניות רכיבה: מסלול, ספורט וכביש, שוקל 179 ק''ג, אך למרות המשקל הקליל הוא עבר כמה שינויים על מנת שיוכל להתמודד עם מהירויות גבוהות בישורות ובפניות.

אפריליה טואנו 4V – האלוף העירום

סוזוקי GSR 750

אופנוע הכביש החדש של סוזוקי, ה- GSR 750 מייצר חוויית נהיגה ספורטיבית ומספק רכיבה קלה וזריזה שתגרום לכל מי שירצה לרכוב עליו להרגיש חי ובועט.
ה- R750, כוונן ליותר מומנט ולעקומת מומנט שטוחה יותר, לטובת נוחות הרכיבה בתנאים משתנים.
האופנוע כולל רגליות מתכווננות, מחוון מצב ההילוכים ותנוחת רכיבה ספורטיבית שנוחה גם לרכיבה אורבאנית וגם לשיוט נעים בכביש המהיר.

סוזוקי  GSR 750

סוזוקי R 600 R 750

הג'יקסרים החדשים של סוזוקי מגיעים לישראל כשהם קלים יותר, ספורטיביים יותר ומהירים יותר.
מערכת ההזרקה התייעלה לטובת תגובות מנוע משופרות, מיכל הדלק הונמך כדי לאפשר לרוכב להיצמד אליו ביתר קלות ולהסתתר מאחורי המשקף, ה- R 600 מציג דגם חדש לחלוטין המפיק 125 כ''ס ב-13,500 סל''ד עם המומנט הכי טוב בקטגוריה- אופנוע לחובבי מהירות הפניה, ה-R 750 מפיק 148 כ''ס ב-13,200 סל''ד- הסופר- ספורטיבי היחיד בקטגוריה עם עצמה שקרובה לליטרים.

סוזוקי R 600  R 750

מועדון הלקוחות של סוזוקי בישראל

קבוצת עופר אבניר, יבואנית אופנועי סוזוקי לישראל, שמחה להכריז על פתיחת מועדון ''סוזוקי קלאב'' - מועדון הלקוחות הגדול והחשוב בשוק האופנועים הישראלי.
במסגרת החברות במועדון ייהנו לקוחות סוזוקי בישראל משלל הנחות ומבצעים, הטבות בלעדיות ומחירים חסרי תקדים על אופנועי המותג והאביזרים הנלווים. בנוסף יזכו חברי המועדון לקחת חלק במגוון פעילויות מוטוריות משותפות, טיולי כביש ושטח, תכניות רכיבה מקצועיות ומגוון הדרכות שיתקיימו לאורך כל השנה.
המועדון ייתן מענה לכלל רוכבי מותג סוזוקי בישראל. במסגרת החברות במועדון יונפק לחבריו כרטיס חבר מיוחד - ''סוזוקי קלאב'', באמצעותו יוכלו לצבור הרוכבים נקודות שישמשו אותם לרכישת אביזרים וציוד רכיבה נלווה, לטיפול שותף באופנוע במוסכי החברה, במבצעי טרייד אין על מגוון האופנועים העשיר של עופר אבניר ובהנחות ייחודיות לרכישת כלים חדשים.
המועדון החדש יאחד תחתיו את מועדוני הרכיבה הפועלים כיום תחת קורת הגג של סוזוקי : מועדון סוזוקי בורגמן, מועדון ה- V- strom של סוזוקי.

קמור רכב, יבואנית אופנועי BMW והסקוורנה בישראל, משיקה - אופנועי BMW K 1600 GTL

חברת קמור, משיקה אופנוע תיור של BMW K 1600 GTL
ה- K 1600 GTL, אופנוע בעל טכנולוגיות מהמתקדמות בעולם, מצוייד במנוע בנפח 1650 סמ''ק, 160 כ''ס, באופנוע מערכת ניהול מנוע בעלת שליטה במצבי רכיבה: RAIN ,DAYNAMIC ו- ROAD , מערכת - DTC מערכת בקרת יציבות דינאמית, המבקרת על אחיזת הגלגלים.
בנוסף, האופנוע מאובזר במחשב דרך חדשני, מערכת ABS, קרוז קונטרול, חימום ידיות רוכב, חימום מושבים, מערכת סטריאו, משקף חשמלי וסט של 3 מזוודות הננעלות חשמלית.

קמור רכב, יבואנית אופנועי BMW והסקוורנה בישראל, משיקה - אופנועי BMW K 1600 GTL

תגובות

2 תגובות

1

אורח/ת

16 באוקטובר 2011 ב 11:33

2

אורח/ת

17 באוקטובר 2011 ב 13:05

טוב לדעת

המשיכו כך