''הצוללת הצהובה'' כבר נשלחה ליעדה, גם ציוד במשקל רב (באזור הטון) של כלי עבודה וחלקי חילוף נשלחו ובעוד כשבוע ייצא הצוות הישראלי לדרכו לראלי דקאר 2012.
ראלי דקאר יוזנק ב -1 לינואר 2012 במר דל פלאטה ארגנטינה ויסתיים בלימה בירת פרו ב- 15 בינואר.
9000 ק''מ מהמאתגרים בעולם שיעברו בארגנטינה, צ'ילה ופרו בקטעים מדודים ובקטעי קישור.
אנחנו נדווח מידי יום על התקדמות הראלי ועל הצוות הישראלי וכמובן נעודד אותם באמצעות האינטרנט...
צוות פוינטר בדרכו לראלי דקאר 2012
מתחילים לספור בימים ושעות עד לרגע ההמראה ליעד - ארגנטינה, לקראת קבלת הרכב והציוד שנשלח מבעוד מועד לראלי הקשה ביותר בעולם - ראלי דקאר 2012.
הלל סגל, רז היימן וכפרה מאתר השטח - במסיבת העיתונאים
מדובר בראלי הבינלאומי ה - 16 במספר של צוות ''פוינטר נגב'', ראלי שיימשך 15 ימים הכולל יום מנוחה אחד בלבד וכל זאת במסלול מיוחד בעל עבירויות שונות ומאתגרות.
אך לצוות זאת הפעם הראשונה שישתתף בראלי דקאר דרום אמריקה.
את הצוות ילוו - טל זוהר וגלעד בנאי, אשר יעבירו דיווחים וצילומים במהלך המרוץ.
בנוסף, נבחרת ''פוינטר נגב'' תקבל תמיכה מצוות סיוע הולנדי שנשכר לטובת המירוץ.
רז הימן והלל סגל, מצוות ''פוינטר נגב'', הינם נהגי השטח הבכירים והמעוטרים ביותר בישראל, זוכי פרס שרת התרבות והספורט לספורטאים מצטיינים ב -2009, יצאו ברכב T1.2 (רכבי אב טיפוס מבניה עצמית בעל מנוע דיזל) שהוכן על ידם במשך תקופה ארוכה למירוץ.
כפי שעדכנו בכתבה קודמת שלנו (נבחרת פוינטר יוצאת ל ''ראלי דקאר 2012'' ) בפעם הראשונה בהיסטוריית מרוצי השטח העניק משרד התרבות והספורט של השרה לימור לבנת מענק של כ – 300 אלף ש''ח לרז הימן והלל סגל ונבחרת ''פוינטר נגב'' תייצג באופן רשמי את מדינת ישראל.
להשלמת ההשתתפות בראלי שעולה ה ר ב ה מ א ו ד כסף קיבל הצוות חסות ותמיכה כספית גבוהה מאוד מחברת פוינטר, חטיבת האיתור והשבת כלי רכב גנובים מקבוצת שגריר בע''מ ונגב קרמיקה, החברה המובילה בישראל בפתרונות עיצוב לבנייה.
במסיבת העיתונאים, רז היימן מנבחרת ''פוינטר נגב'' מציין כי הצוות יוצא לראלי באזור שעדיין לא התחרו בו והם מקווים להביא הישגים וכבוד לענף ולמדינה.
רז היימן - ''זו הפעם הראשונה שאנו מייצגים בצורה רשמית גם את מדינת ישראל ואנו מאוד נרגשים מכך. בעבר לא יכולנו מסיבות שונות להניף את דגל ישראל ואנו תקווה כי השנה נוכל להניף את הדגל ולהביא השגים למדינה ולענף. אנו מודים לנותני החסות שלנו פוינטר שמשקיעים בנו כבר 6 שנים ברציפות ולנגב אשר הצטרפו השנה. בלעדיהם לא יכולנו לצאת לראלי הזה.''
הקטגורייה בה יתחרה הצוות היא T1.2 כאשר ה - T1 מתייחס לרכבים בבניה עצמית והסיפרה 2 מתייחסת למנוע דיזל.
הרכב הינו אבטיפוס בבניה עצמית - שלדת צינורות ומעטפת מאלומיניום (מה שהוריד 100 ק''ג מהמשקל של הרכב ומאפשר לצוות להעמיס דלק נוסף וציוד ספייר), על השילדה הורכבו מיכלולים מכניים של מיצובישי פאג'רו.
לרכב מנוע טורבו חדש של BMW בנפח של 3000 סמ''ק 6 צילנדרים ו - 250 כ''ס עם מחשב בעל תוכנת מרוצים מיוחדת .
לרכב שודך גיר של מיצובישי פג'רו חדש לחלוטין.
צריכת הדלק תעמוד על כ - 3.5 ליטר לק''מ בזמן המרוץ.
מדינת ישראל - משרד התרבות והספורט - הרשות לנהיגה ספורטיבית
פוינטר ישראל - איתור ומיגון לרכב מבית שגריר
נגב - HOME DESIGN
טלפארמה - בית מרקחת בשיווק ישיר עד הבית
גילת לווינים - טלפונים לוויניים
מ.מ.ס.י - תיירות בע''מ
קבוצת אורתם - מליבו
קבוצת למטייל
Outdoor Revolution
תנועה - מערכות מחשוב וניווט
ליוגב - לתעשייה ולחקלאות
לאתר הדקאר הרישמי: http://www.dakar.com/index_DAKus.html
נבחרת פוינטר יוצאת ל ''ראלי דקאר 2012'' דקאר 2012: משפחת דה-רוי שואפת לכתר דקאר 2012: הקבוצות הפחות מוכרות דקאר 2012: רובי גורדון נערך לקרב אתר השטח יעדכן במהלך המרוץ בכתבות ותמונות שיגיעו היישר מהשטח
1 תגובות
1
אורח/ת
19 בדצמבר 2011 ב 07:41
בהצלחה
שיהיה בהצלחה לכולם. מכל הקבוצה של קורס מדריכי שטח 4X4 ויינגיט 2011
תגובות