יצאתי לשטח עם לקוחות מרצדס מצוידים בדגמי ה- ML החדשים עם מנועי הדיזל החזקים וגם GLK בנזין.
מתל אביב ליער הנשיא (צרעה), לכבישים המפותלים של בית גוברין, תל צפית ולסיום ארוחת צהרים מפנקת באור הנר.
נהנינו מהשילוב של כביש ושטח של המרצדסים ולמדנו כי טכנולוגיה יכולה לשפר ביצועים, בתנאי שיודעים להיעזר בה.
מאת: Ofer Ogash
18/04/12
קשה להכיר את כל המערכות בטח לא של כל הדגמים ובמיוחד שאפשר להזמין כל מרצדס בהתאמה אישית. אבל אנחנו בחרנו להתמקד במערכות ההנעה הבטיחות אשר משפרות מאוד את יכולת הנהג בכביש, במיוחד בכביש מפותל כשרוצים לנסוע מהר, ובשטח, במיוחד כשאר השביל הופך למחורץ או עולה / יורד בחדות מעלה / מטה.
בירידה עם מערכת בקרת הירידה הניתנת לכיוון המהירות
דיברנו על נהיגה מהירה בשבילים ובכבישים המפותלים, תוך הכרה של מערכת בקרת היציבות ESP, ותרגלנו בלימות חריפות ותגובות של מערכת ה- ABS. תרגלנו ירידה חדה בשטח - קישור לטיפ נהיגה, תוך שימוש במערכת בקרת הירידה (הניתנת במרצדס לשליטה ושינוי מהירות הירידה) HDC. טיפסנו עלייה מורכבת בשטח טרשי - קישור לטיפ טיפוס עלייה, תוך הסתמכות על מערכת בקרת היציבות של המרצדס.
תרגול בלימה חריפה תוך הפעלת מערכת ABS
0 תגובות
תגובות