'צוות ניר' חזר לפני כחודש מתחרות העבירות הבוצית הקשה בקרואטיה.
על ההגה: אלי שחר, לצידו הנווט: רן סיטון ועל המצלמה: נטי לוי.
תחרות קרואטיה טרופי צברה מוניטין לאורך השנים של אחת מתחרויות העבירות הקשות והמורכבות המתקיימות.
לאורך שמונה ימים התמודד צוות ניר בתנאים קשים של בוץ, רטיבות ויער סבוך והכול בתוך הפנינג ענק עם 18 צוותים מכל העולם אשר מתחרים אחד בשני.
צוות ניר התחרה השנה ברכב שטח מסוג מרצדס G280 , שנת יצור 1988, אשר החליף את הדיפנדר המיתולוגי של אלי שחר.
המרצדס נקנה בגרמניה ועבר סדרת שיפורים ותוספות מיוחדות:
תא צוות הופרד מהארגז ונבנה סביבו כלוב מיוחד ותקני, דופן סף דלת חוזקה על מנת שתוכל להתמודד עם העצים והסלעים. מנוע מקורי של מרצדס שש צילינדרים בטור בעל הזרקת דלק. יחס העברה של 4.88 בסרנים עם נעילות מקוריות של מרצדס.
הכננת הקדמית, מסוג גיגלפין, הועברה למרכז הרכב בשביל חלוקת משקל טובה יותר ומאחוריה כננת נוספת מסוג וורן 8274 לעזרה קדימה ואחורה. ומאחור כננת שלישית לסיוע בירידות.
צמיגי סילברסטון במידה 3510.516 בדוגמת סימקס על ג'נטים מקוריים שעברו שינוי אופסט.
בזמן התחרות התמודד צוות ניר עם מספר תקלות טכניות - דסקית המצמד לא עמדה בלחץ והתפרקה 3 פעמים, דבר שחייב את הצוות לתיקוני שטח במהלך התחרות.
מכסה המפלג זז ממקומו, דבר שגרם לבעיות התנעה עד לקריסת הסטרטר.
ולבסוף נשבר טלטל במנוע דבר שגרם לצוות ניר לפרוש מהתחרות.
לתמונות נוספות שצילמה נטי, בקרו בגלריה 4x4 שבאתר -
1 תגובות
1
אורח/ת
10 ביוני 2012 ב 13:48
חזר לפני חודש ועכשיו אתם מספרים לנו?...
תגובות