שטח 4X4 > כתבות > חדשות

תמונות ראשונות: הדור הבא של הסילברדו

לקראת סוף השנה הבאה יחלו מכירות הדגם החדש של הסילברדו, הנמצא בשלבי הרצה אחרונים. עד להצגתו הרשמית, קבלו תמונות שלו, עדיין לבוש בבגדי הסוואה

ג'נרל מוטורס לא מחכה שצלמי הפפרצי של עולם הרכב יתפסו בעדשותיהם את הדגמים החדשים עליהם היא עובדת. החברה פשוט מפיצה ברשת תמונות שצולמו עד ידה, כדי לא להשאיר את הלקוחות הפוטנציאליים במתח... השבוע היא עשתה זאת עם תמונות של סילברדו חדש, שאמור להגיע לנקודות המכירה בשנה הבאה, כדגם 2014. במקביל לתמונות, פורסם גם סרטון וידיאו קצר, המציג את הדגם החדש בעת נסיעת כביש, כשהוא גורר עגלה כבדה.

מבחינה חיצונית, הדגם החדש גבוה יותר ועם מראה רבוע יותר, בדומה למתחרים מבית פורד וראם (דודג'). מבחינה מכנית, ככל הנראה ישכון בחרטומו מנוע סמול בלוק מהדור החדש, v-8 שעשוי כולו מאלומיניום, כדי להשיג הפחתת משקל וצריכת דלק טובה יותר. סביר להניח שבהיצע הבנזין נראה גם את אחד ממנועי v-6  החדשים של ג'י.אם, בנפח 3.6 ליטר, שמספק 320 כ''ס. מעבר למנועים קטני נפח (יחסית...) ועתירי כוח היא מגמה שתופסת תאוצה גם אצל המתחרים. לגבי היצע מנועי דיזל, שמעניינים יותר את הצרכנים אצלנו, לא נמסרו בשלב זה פרטים.     
תיבת הילוכים אוטומטית עם שש מהירויות תשלים את החבילה, אך צפויה להיות מוחלפת בעתיד על ידי תיבה של תשע או עשר מהירויות שמפותחת כעת בשיתוף פעולה נדיר בין ג'י.אם לפורד.
בשוק הרכב הלא רציונלי בישראל, הטנדרים המגודלים האלה משמשים כמקלט מס לגיטימי, ויש להם ביקוש ער למרות שנדרש רישיון משאית כדי לנהוג בהם. אם תקנות המס ישונו, וכבר היינו בסרט הזה אינספור פעמים, סביר להניח שהמכירות יחתכו באחת.

וכך זה נראה בוידיאו

תגובות

4 תגובות

1

אורח/ת

03 באוקטובר 2012 ב 12:50

שימו לב - אתם עוברים על החוק!

קבלו עצה חברית: תיזהרו עם התמונות שאתם מעלים לאתר. לתמונה הנ"ל יש זכויות יוצרים (מן הסתם לא שלכם) ולא רק שלא פרסמתם אותם - הוספתם חטא על פשע בכך שהטבעתם לוגו שלכם על התמונה! אני פשוט רוצה למנע פאדיחות והסתבכויות מיותרות עבורכםב - כיום יש על דברים כאלו קנסות אדירים. סתם קורא נאמן.

2

Ogash Ofer

03 באוקטובר 2012 ב 17:19

שימו לב - אתם עוברים על החוק!

אורח/ת כתב/ה:
"קבלו עצה חברית: תיזהרו עם התמונות שאתם מעלים לאתר. לתמונה הנל יש זכויות יוצרים (מן הסתם לא שלכם) ולא רק שלא פרסמתם אותם - הוספתם חטא על פשע בכך שהטבעתם לוגו שלכם על התמונה! אני פשוט רוצה למנע פאדיחות והסתבכויות מיותרות עבורכםב - כיום יש על דברים כאלו קנסות אדירים. סתם קורא נאמן."
תודה על העצה החברית אבל הפעם אין צורך. התמונות המפורסמות בכתבה הן תמונות שפורסמו ע''י היצרן בעצמו והן ''חופשיות מזכויות'' - כלומר הן תמונות שנועדו להפצה באתרי האינטרנט והחדשות (מתוך אינטרס ברור של היבואן להפיץ את המידע ואת התמונות).

3

אורח/ת

03 באוקטובר 2012 ב 18:50

אז הכל טוב...

סליחה על הפולניות...

4

Ogash Ofer

03 באוקטובר 2012 ב 19:05

אז הכל טוב...

אורח/ת כתב/ה:
"סליחה על הפולניות..."