שטח 4X4 > כתבות > חדשות

נוגעים בנקודה – קווים לדמותו של מרצדס G עתידי

תרגיל עיצובי לקראת תערוכת הרכב הקרובה בלוס אנג'לס מציג רכב שיונק את ההשראה ממרצדס G הקיים ורומז כיצד יראה ה-G בעתיד

כמו בכל תערוכה, גם השנה הכריזו מארגני תערוכת הרכב בלוס אנג'לס, על תחרות עיצוב. התחרות הנוכחית, שתהיה התשיעית במספר, היא לרכב סיור משטרתי עתידי, שיתאים לשנת 2025. כמה חברות הגישו סקיצות מעניינות, אך הגדילה לעשות חברת מרצדס שכבר בנתה מודל בגודל 1:1 של רכב שתוכנן על ידי הזרוע האמריקאית של היצרנית.
במרצדס חוזים ככל הנראה עתיד אפוקליפטי, שכן הדגם שתכננו נראה מטיל מורא, כיאה לחברה אורבנית כאוטית סטייל ''ג'אג' דרד''. אי אפשר שלא לראות שהקווים הבסיסיים נשאבו מדגם ה-G המיתולוגי, המיוצר ללא שינוי כמעט מאז שנת 1979.

על פי מרצדס, רכב העתיד יונע באמצעות ארבעה מנועים חשמליים, אחד בכל גלגל. המנועים יוזנו מתאי דלק, שישתמשו במימן שיופק ישירות ממים. טווח הנסיעה בין שלוק לשלוק יעמוד על כ-800 ק''מ. רעיון נחמד שימצא חן בעיני ג'יפאים האוהבים לקחת איתם לשטח את כל הבית, הוא תא אחסון בתוך הדלת החמישית המסיבית, שאפשר להגיע לחפצים הנמצאים בו מבחוץ, מבלי לפתוח את הדלת.
חברות אחרות שהצטרפו לתחרות הן ב.מ.וו עם מכונית רחף; ג'נרל מוטורס עם סדרה של כלי רכב השואבים השראה מהוולט; גם הונדה מציעה סדרה של כלי רכב, כולל מל''ט שממנו אפשר להזניק אופנועים למרדפים; סובארו מציעה רכב פטרול לא מאוייש, ידידותי לסביבה, שיוכל לסייר בכבישים בהתמדה, 24/7, בעזרת אנרגיה מתחדשת.

מפגש עם G

מתיחת פנים ל-G

טנדר G

הדרון של ב.מ.וו

הדרון של ב.מ.ווהדרון של ב.מ.וו

הקונספט של הונדה

הקונספט של הונדההקונספט של הונדה

החבילה של ג'נרל מוטורס

החבילה של ג'נרל מוטורסהחבילה של ג'נרל מוטורס

הסייר האוטומטי של סובארו

הסייר האוטומטי של סובארוהסייר האוטומטי של סובארו

תגובות

2 תגובות

1

Ogash Ofer

18 בנובמבר 2012 ב 11:58

ממש מלחמת הכוכבים!

2

adini

19 בנובמבר 2012 ב 01:06

ה-G נראה על הכיפק !!