שטח 4X4 > כתבות > חדשות

מפה ומשם – לקט ג'יפאים #13

דגם חדש של טויוטה ראב 4 ועוד דגמים חדשים של ב.מ.וו, אודי ושברולט

תמונות ראשונות של טויוטה ראב4 חדש

הדור הרביעי של הג'יפון מבית טויוטה כבר ממש כאן, והוא מוצג רישמית בתערוכת הרכב בלוס אנג'לס שנפתחה בימים אלה. הראב4 ''המציא'' את קטגוריית הג'יפונים כשהוצג לראשונה בשנת 1994 והודר הנוכחי שלו, השלישי, הגיע לשוק ב-2005 וזכה לשתי מתיחות פנים: ב-2008 וב-2011.
עכשיו כאמור מגיע דור חדש לחלוטין, עם עיצוב חיצוני חד יותר. עדיין לא נמסרו פרטים טכניים על הדגם החדש, שיחל להמכר בחודשים הקרובים כדגם 2013, ובינתיים אפשר להתרשם קצת מהתמונות שלו.

עוד כמה תמונות של הראב4 החדש

עוד כמה תמונות של הראב4 החדשעוד כמה תמונות של הראב4 החדשעוד כמה תמונות של הראב4 החדשעוד כמה תמונות של הראב4 החדש

דגם חדש של ב.מ.וו

החברה הבאוורית BMW הודיעה השבוע כי תציג את ה-X4, אחיו הספורטיבי של ה-X3, בתערוכת הרכב הקרובה בדטרויט בינואר 2013.
בשלב הראשון יוצג דגם קונספט, כשדגם הייצור יגיע לשווקים בהמשך השנה. על פי התקדמות הדגמים של ב.מ.וו, בעתיד – הקרוב או הרחוק – צפוי להגיח דגם נוסף שייקרא מן הסתם X2, שיתבסס על ה-X1, ובכך יושלם מנעד דגמי הפנאי של החברה.

דגם חדש גם של אודי

עוד חברה שמנסה לרכוב על הצלחות קיימות היא אודי, שמתכננת להגיע לשווקים עם דגם חדש שייקרא Q8 לקראת שנת 2016. זה יהיה דגם ספורטיבי במהותו, שיתבסס על ה-Q7, עם מבחר מנועי בנזין ודיזל בעלי 6 ו-8 בוכנות, בנפחים גדולים יחסית.
על פי שיטת ב.מ.וו, גם באודי רוצים למקסם את היצע הדגמים, ואנו צפויים לפגוש בעתיד עוד דגמים בסדרת Q שיקבלו את המספרים 2, 4, ו-6, שיהיו מקבילים ספורטיביים יותר של היצע הדגמים הנוכחי והעתידי – 1, 3 ו-5.

שברולט טריילבלייזר חדש נתפס בעדשת המצלמה

אם אתם תוהים לפעמים מהיכן מגיע מידע על דגמים חדשים, הנה חלק מהתשובה. קורא נלהב של מגזין הרכב האינטרנטי CarScoop, מייק שמו, שנסע בהרים הדולומיטיים באיטליה, קלט שיירה של מכוניות מתוצרת שברולט שהגיע מולו, ביניהן שני טריילבלייזר צבועים בסכמת טשטוש שנועדה להסתיר את קווי המתאר של דגם חדש. הבחור לא התעצל, הפעיל את מצלמת הוידיאו המותקנת על הדשבורד שלו, ואחר כך הגדיל לעשות כשהסתובב ורדף אחרי השיירה כדי לצלם את המכוניות פעם נוספת. אגב, הוא נוהג בפורשה בוקסטר 981, תענוג לאוזן. פררררר....

תגובות

1 תגובות

1

Ogash Ofer

28 בנובמבר 2012 ב 10:39

סרטון מגניב של צייד רכבים

ועוד נוהג בפורשה!