במזג אוויר אביבי יצאנו מחיפה לחציית כבישי הכרמל והשבילים של רמות מנשה עד להר חורשן.
בכביש ובשטח נהנינו מהיכולות הדינאמיות של מרצדס ML ומרצדס GL - תענוג!
מאת: Ofer Ogash
18/03/13
דיברנו על מערכת הבלימה ו- ABS, הכרנו את מערכת בקרת יציבות / ESP , (ראו : שלוש תנועות בהגה והרכב הפוך).
לאחר נהיגה בכבישים המפותלים של הכרמל תרגלנו בלימות חריפות תוך
כדי פנייה חדה ותגובות של מערכת ה- ABS.
ותודה לג'סיקה על הסלסלות הטעימות של ארוחת הבוקר.
טיפסנו עלייה מורכבת (בורות, הצלבות, אחיזה מוגבלת) בשטח טרשי - קישור לטיפ טיפוס עלייה, תוך הסתמכות על מערכת בקרת המשיכה של המרצדס ושימוש בנעילות הדיפרנציאל (קישור) של המרצדס GL. גם למרצדס ML (עם חבילת השטח) וגם למרצדס GL הילוך כוח LOW שהופך את הטיפוס לקליל. תרגלנו ירידה חדה בשטח - קישור לטיפ נהיגה, תוך שימוש במערכת בקרת הירידה (ברכבי מרצדס ניתן לקבוע את מהירות הירידה) HDC.
0 תגובות
תגובות