האובך ששטף את המדינה לא הפריע ללקוחות סובארו שהציגו רוח קבוצתית למופת, על אף שהכירו רק באותו הבוקר
מאת: חיים זרזר
04/04/13
יצרניות הרכב השונות מנסות למתג את המוצר שיוצא תחת ידם, כך שלקוחות פוטנציאליים ירצו לרכוש את אותה מכונית משום שהיא מזוהה לדוגמא כיוקרתית או ספורטיבית. לאחר הדרכת נהיגת שטח ללקוחות סובארו, עם לא פחות מ-12 רכבי שטח של החברה, ניתן להגיד כי מצאתי מיתוג חדש ליצרנית היפנית – רוח קבוצתית ערה בין לקוחותיה. לראיה ניתן להיכנס לאחד מהסרטונים שהועלו לאתר שיתוף הסרטונים Youtube, באדיבות משפחת כהן, בו ניתן לחוש היטב את המורל הקבוצתי הגבוה לאחר תיקול מכשול עבירות של מי מחברי הקבוצה. ואם נדרשות רק כמה שעות מועטות ליצירת תלכיד שכזה, תרשמו אותי לטיול הקרוב של מועדון סובארו דרייב...
אז תודה לכל המשתתפים: חגי פרידמן, יצחק וברכה כץ, רמי בכר, יסהר בארי, עופר ותמי כהן, משה זאדה כהן, יונה כגן, אפריים משה אבנר צור ובמיוחד למשפחת אברמוב על שהזמינו את דורי ואותי לסעודת סיום הדרכה כדת וכדין.
ושניפגש בשטח, חיים
0 תגובות
תגובות