שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

צוות ניר יוצא היום לקרואטיה טרופי

צוות ניר יוצא שוב לתחרות העבירות הקשה - קרואטיה טרופי וזו הזדמנות לאחל לו: בהצלחה!

צוות ניר בקרואטיה טרופי

לאחר השקעה אדירה גובש הצוות שייצא השנה לתחרות העבירות הנחשבת לאחת הקשות בעולם - קישור לכ-20 כתבות באתר על קרואטיה טרופי. בכסא הנווט וראש הקבוצה יושב אלי שחר - שועל קרבות וותיק ובעל ניסיון רב בתחרויות עבירות בארץ ובעולם ועם ניסיון לא מבוטל בקרואטיה טרופי. לצידו על כסא הנהג יישב מיכאל חן - חבר חדש בצוות ניר. מיכאל שם לא מוכר בסצנת המירוצים מגיע מהגרעין הקשה של נהגי העבירות בארץ.

נלחמים בשיניים, בציפורניים ועם כל מה שיש...

מבחנים קשים עמדו ועומדים לפני הצוות היוצא לתחרות במטרה לסיים את התחרות הקשה. בתחום ההכנות התמודד הצוות עם שיפור המרצדס G הישנה, איתה התחרה הצוות בשנה שעברה (קישור) והתאמה של מנוע ומצמד חדש, לצד גיוס ספונסר שיעזור ברכישת חלקי חילוף למהלך המרוץ. במהלך המרוץ מחכה לצוות האתגר הצוותי - בו יצטרכו ללמוד ולעבוד יחד: נהג - נווט - מכונה כתנאי הדרך קשים ומחייבים עבודת צוות רצופה ללא הפסקות במיוחד במכשולים ובמעברי הדרך הקשים. ולבסוף ההתמודדות מול המתחרים, אשר באים מכול העולם, וחלקם מנוסים מאוד, עתירי אמצעים, בעלי רכבים חדשים ומושקעים שלצדם צוותי סיוע מצוידים היטב. כל זה אינו מרתיע את צוות ניר אלא רק מחזק את הרוח המיוחדת המאפיינת את הצוות.

קרואטיה טרופי

המרוץ נערך השנה סביב העיירה הקרואטית - טופסקו ויימשך לאורך 8 ימים, כך שהצוותים צריכים לדעת לחלק כוחות ולשמור על הרכב לאורך כל התחרות. הניווט בתחרות מתבצע עם סיפור דרך ואסור להיעזר במכשיר GPS. לאורך המסלול מכשולי בוץ, מים, קירות ועצים קשים מאוד למעבר ומחייבים עבודה עם אמצעי חילוץ, גרירה ומשיכה. ליומו הראשון של המרוץ יזנקו המתחרים לקטע פרולוג כשסדר הזינוק ייקבע בהגרלה. ליום המרוץ השני והלאה יקבע סדר הזינוק בהתאם לתוצאות יום המרוץ הקודם. האתר הרשמי של קרואטיה טרופי

בהצלחה לצוות ניר

בהצלחה לצוות נירבהצלחה לצוות נירבהצלחה לצוות נירבהצלחה לצוות ניר

תגובות

3 תגובות

1

Yoramd

29 באפריל 2013 ב 12:53

ספונסר - מוסך נענע

לא נאמרה מילה על ה ספונסר: מוסך נענע!

2

Yoramd

29 באפריל 2013 ב 20:48

בהצלחה

בהצלחה לצוות ניר

3

Ogash Ofer

13 במאי 2013 ב 18:59

דיווח שוטף מראלי קרואטיה

הבלוג של נטי לוי - דיווח יומי ותוצאות של צוות ניר בקרואטיה 2013