שטח 4X4 > כתבות > חדשות

פורשה להמונים (אבל מאותגרי גובה)

תמיד חלמתם להיות הבעלים של פורשה אבל ההוצאה על גבינת הקוטג' רוקנה לכם את חשבון הבנק? אז עכשיו תוכלו לקנות אחת ב-900 דולר בלבד, אבל יש כמובן גם קאץ'...

מפעם לפעם תופסים  את עינינו עניינים שלא קשורים ישירות בשטח, עבירות, שיפורים וכו', כמו למשל הידיעה שפורסמה השבוע על מכונית פורשה חדשה-דנדשה שמחירה 900 דולר בלבד. לא תרוצו לקנות? אבל יש בעיה קטנה עם הדיל המפתה הזה: מדובר במכונית פדלים המיועדת לילדים שגובם עד 152 ס''מ ומשקלם אינו עולה על 50 ק''ג. מבאס, לא? (כדי לבאס אתכם לגמרי -  או שלא - הנה קישור למבחן דרכים לפורשה קאיין דיזל).
אבל אם בכל זאת חשקה נפשכם לפנק את הילד, הדבר הזה הוא פורשה לכל דבר, שבנוי על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר. מערכת הנעה איכות של אופניים, גלגלים עם צמיגים ממולאי אוויר בחתך נמוך, מושב ספורטיבי, בלימה באמצעות לחיצה הפוכה על דוושות ההנעה וגם בלם יד. כל החבילה הזו שוקלת 25 ק''ג בסך הכל, כך שאפשר להעמיס אותה על הגגון ולקחת אתכם לשטח.

יצרנית רכב נוספת שמנסה למכור לנו מוצרים שאינן דווקא מכוניות היא ב.מ.וו, והמוצר שהיא מציעה דווקא כן מתאים לשטח. מדובר באוהל לשניים עם פתיחה מהירה, אטום לגשם, במידות 220X150X110 ס''מ. על דופן האוהל, כדי שאף אחד לא יטעה במקורו, מופיע הכיתוב BMW Motorsport ובדופן אחרת נכתב  powered by M  (M – החטיבה הספורטיבית של ב.מ.וו).
ולנו יש רעיון: לקנות את האוהל כדי לשכן בתוכו את מכונית הפדלים, כדי שלא תסבול מפגעי מזג האוויר...

תגובות

0 תגובות