כביש / ספורט > יומני מסע בארץ

בכביש לאילת עם סובארו אמפרזה

אפילו נסיעה משפחתית לאילת יכולה לשלב אתגר, בטח ובטח שמדובר בהשקה של רכב משפחתי חדש - סובארו אמפרזה, באירוע השקה לעיתונאי רכב שהתבקשתי להכין.
מסלול נסיעת הכביש לאילת, משולב בהפניות למסלולי שטח לצד הדרך ובקישורים לכתבות ולמבחני הדרכים שנכתבו על הסובארו אמפרזה:

image

נוסעים לאילת...

הרעיון:
מסלול נסיעה לא שגרתי לרכב משפחתי תוך כדי ניצול יכולות הדינאמיות של האמפרזה.

הביצוע:
מסלול נסיעה בכביש של כ- 400 ק''מ מתל אביב עד חצבה בכבישים לא ראשיים - מפותלים ומשובשים, משולב בעצירות צילום לאורך הדרך ולסיום נסיעת כביש רגילה למדידת צריכת דלק על כביש הערבה עד אילת.

קישורים לאנשי 4X4 שרוצים להוסיף קצת שטח למסלול :
בדרך מאילת - מסלול טיול דרך קניון שחורת ונחל עתק
בדרך לאילת - מסלול טיול דרך נחל שחורת והר ברך
בדרך לאילת - שמורת נחל שיזף במסלול סובב חצבה

image

מסלול כביש לאילת - למי שרוצה לנסוע בדרך המיוחדת של סובארו:

איפוס מד אוץ
יציאה מחניון סובארו לרחוב המסגר 2.6 ק''מ עד העלייה לאיילון דרום (20).
11.7 ק''מ עולים על כביש 431 עם השילוט לראשון לציון וירושלים.
27.2 ק''מ פנייה ימינה ודרומה לכביש 6.
63.3 ק''מ ירידה מכביש 6 במחלף קריית גת ופנייה שמאלה ומזרחה לכביש 35 לכיוון לכיש וחברון.
65.5 פנייה ימינה לכביש 3415 לכיוון לכיש ואמציה.
75.5 ק''מ פנייה שמאלה בכיכר הכניסה לאמציה על כביש 358 לאורך גדר ההפרדה לכיוון באר שבע - זהירות 4 כיכרות!! מפתיעות לאורך הכביש!
98 ק''מ צומת הפנייה ליער ולישוב סנסנה.

איפוס מד אוץ
פונים שמאלה לכביש האספלט המטפס להר סנסנה.
0.7 ק''מ פנייה חדה שמאלה לכיוון סנסנה .
6.9 ק''מ בכביש מפותל ביער עד צומת T עם כביש 60 (באר שבע - חברון) בו פונים ימינה לכיוון צומת שוקת.
(מסלול טיול שטח סובב יער יתיר).
12 ק''מ צומת שוקת בו פונים שמאלה לכיוון ערד.
52 ק''מ כיכר הכניסה של ערד בו ממשיכים ישר לכיוון ים המלח על כביש 31.
58.6 ק''מ על כביש 31 עד צומת חתרורים בו פונים ימינה לכבשי 258 לכיוון צפית.
67.8 ק''מ צומת נגב מינראלים (תחילת מסלול שטח של סכיני דימונה).
80.6 ק''מ - צומת צפית על כביש 25.

איפוס מד אוץ
פונים ימינה ועולים על כביש 25 לכיוון דימונה.
11 ק''מ עד צומת רותם בו פונים שמאלה ודרומה לכביש 206 לכיוון ירוחם ומפעלי אורון.
21 ק''מ פונים שמאלה ומזרחה לכביש 227 לכיוון מעלה עקרבים.
35 ק''מ בראש מעלה עקרבים - אנדרטה של מבצע ערבה.
(מסלול טיול ציר המצלעות).
40 ק''מ עד צומת נחל צין בו פונים שמאלה לכיוון כביש הערבה.
55 ק''מ צומת עיר אובות בו פונים ימינה ודרומה לכביש הערבה (כביש 90).
59 ק''מ צומת חצבה עד כאן 250 ק''מ.

איפוס מד אוץ
מצומת חצבה 140 ק''מ דרומה על כביש הערבה עד הכניסה לאילת.

image

תמונות מנסיעת ההשקה של סובארו אמפרזה 2013

תמונות מנסיעת ההשקה של סובארו אמפרזה 2013תמונות מנסיעת ההשקה של סובארו אמפרזה 2013תמונות מנסיעת ההשקה של סובארו אמפרזה 2013תמונות מנסיעת ההשקה של סובארו אמפרזה 2013תמונות מנסיעת ההשקה של סובארו אמפרזה 2013תמונות מנסיעת ההשקה של סובארו אמפרזה 2013תמונות מנסיעת ההשקה של סובארו אמפרזה 2013תמונות מנסיעת ההשקה של סובארו אמפרזה 2013תמונות מנסיעת ההשקה של סובארו אמפרזה 2013תמונות מנסיעת ההשקה של סובארו אמפרזה 2013תמונות מנסיעת ההשקה של סובארו אמפרזה 2013תמונות מנסיעת ההשקה של סובארו אמפרזה 2013תמונות מנסיעת ההשקה של סובארו אמפרזה 2013תמונות מנסיעת ההשקה של סובארו אמפרזה 2013תמונות מנסיעת ההשקה של סובארו אמפרזה 2013

מבחני דרכים לסובארו אמפרזה החדשה:

קובי ליאני - וואלה
כפיר כשריאן - גלובס TV
אלי שאולי - אוטו
נועם וינד - מאקו

image

תגובות

15 תגובות

1

arkzuck

05 ביולי 2013 ב 02:52

מה הקשר לאתר הזה?

גם אני אוהב את המותג, אבל לקדם אימפרזה באתר כזה, קצת לא מקצועי

2

Ogash Ofer

05 ביולי 2013 ב 09:16

מה הקשר לאתר הזה?

arik_zuckerman כתב/ה:
"גם אני אוהב את המותג, אבל לקדם אימפרזה באתר כזה, קצת לא מקצועי"
התשובה ניתנה אתמול - עת הפצנו את הכתבה בפייסבוק של אתר השטח (קישור לאתר השטח בפייסבוק - אתה מוזמן לסמן שם לייק) וכך כתבנו: מה לסובארו אמפרזה (רכב כביש) ולאתר השטח?
אז ראשית אנו היינו אחראים על מסלול ההשקה לעיתונאים (מצורף מסלול הנסיעה בדרך המיוחדת של סובארו לאילת) ושנית זו הזדמנות לאגד כמה מסלולי טיול בשטח בכתבה אחת.
ואם  להוסיף: אז אנחנו באתר השטח עוסקים בנהיגה בכביש ובשטח, ברכבים, אופנועים וטרקטורונים (וקצת טיפוס הרים...) לכבוד לנו (והכי מקצועי) שיבואן רכב קורא לנו לבוא ולנהל השקה עבור עיתונאי הרכב של ישראל. שים לב - לא בתשובתי ולא בכתבה לא נאמרה מילה אחת על האמפרזה החדשה. אם תרצי לקנות ולקבל חו''ת בנושא - צור קשר בהודעה פרטית.

3

אורח/ת

05 ביולי 2013 ב 12:40

חובות הלבבות14 הרצליה

4

paul1

06 ביולי 2013 ב 08:47

כדאי שתאמצו את השיטה של אתרים אחרים:

תכתבו בגדול: "כתבה פירסומית"

5

Ogash Ofer

06 ביולי 2013 ב 09:49

כדאי שתאמצו את השיטה של אתרים אחרים:

paul1 כתב/ה:
"תכתבו בגדול: כתבה פירסומית"
כשמשלמים לנו עבור כתבה מסוימת - אנו כותבים זאת במפורש. ראה את הקישור של כתבות פרסומיות באתר השטח: https://www.4x4.co.il/articles/tags.aspx?wid=203 הכתבה הזו היא דיווח על פעילות הדרכת הנהיגה שלנו, והפעם השקה של רכב חדש - שירות מקצועי שאנו נותנים ליבואני הרכב. כך שהכתבה הזו היא אולי כתבה פרסומית עבורנו - עבור אתר השטח. וכפי שכתבתי בתגובה קודמת - מכיוון שניהלתי והדרכתי את יום ההשקה גם לא כתבתי ולו מילה אחת על האמפרזה החדשה. ואם בכל זאת תרצה לקרוא על האמפרזה גלוש לקישורים המצורפים של (חלק) מהעיתונאים שהשתתפו בהשקה.

6

גולדברג

06 ביולי 2013 ב 19:05

מי שלא יכול לפרגן, שיחליף את הכדורים .

7

Ogash Ofer

07 ביולי 2013 ב 13:42

מי שלא יכול לפרגן, שיחליף את הכדורים .

גולדברג כתב/ה:
""
קובי - תודה רבה על העזרה. נראה לי שבסך הכול כן מפרגנים, אבל רוצים שנוציא חשבונית על ''כתבה פרסומית'' ליפנאוטו, יבואן סובארו. (רק שאני לא בטוח שהם ישלמו אותה... במיוחד לאור העובדה שלא רשומה מילה אחת על הרכב).

8

Ogash Ofer

31 בינואר 2021 ב 18:52

כבר חלפו כ-8 שנים ואפשר לספר את שהיה בהשקה הזו:
השקה של סובארו אימפרזה חדשה בדרכנו ביום נהיגה ארוך מהמרכז עד לאילת.
אחד מהסובארו (רכב חדש - חדש) "מצא עצמו" באחד מהפיתולים של יער יתיר עף מהכביש ולמזלו נתפס על גדם עץ שמנע ממנו להגיע כמו טיל לערוץ הנחל.
לנהג ולנוסעים שלום ולי לשמחתי הייתה רצועת גרירה.
לא הצלחתי להחזיר את האימפרזה לכביש, אבל הצלחתי לשחרר מהגדם עץ, שבבדיקה שלאחר מכן נמצא שכול המכסה אלומיניום של הגיר נמרח עליו ויצר דמוי עוגן.
עם קצת נהיגה מאתגרת מצאתי עצמי מחלץ את האימפרזה דרך המדרונות ואחר בערוץ הנחל ב"אנדורו שטח" היכול לאתגר גם פורסטר או ג'יפ אמיתי....
אז מי אמר אתר השטח ???

9

Ogash Ofer

31 בינואר 2021 ב 18:53





סובארו אימפרזה בהשקה שלא על האספלט ובפוזה מאוד מאתגרת...

10

אורח/ת - איתן

31 בינואר 2021 ב 23:59

ואללה צריך לנסות את המסלול

11

Ogash Ofer

01 בפברואר 2021 ב 20:57

12

Ogash Ofer

03 ביולי ב 11:03

ועוד קצת פרטים:
אירוע מלפני 11 שנים. השקה שהדרכתי עבור סובארו. יום נהיגה של עיתונאים מהמרכז לאילת ובאמצע כבישים מפותלים כיאה לאמפרזה.
עצירה לתדריך, אזהרה מהכביש המפותל, שליחת הצלם לפנים, שילוח העיתונאים ואז ההודעה בקשר: תגיע מהר! רכב אחד קצת ירד מהכביש 😉
אין נפגעים. יש נזק חמור בתחתית הרכב. למזלנו הגיר נתפס על גדם עץ ולכן הם נעצרו לפני שהגיעו למטה.
לי תמיד יש רצועת גרירה ברכב(היה צריך למשוך אחורה כדי להשתחרר מהגדם), ולבסוף מצאתי עצמי נוהג במורד היער ומתמרן בן העצים עד לנחל ומשם בשביל (בכל זאת סובארו) עד לחבירה לכביש.
נסענו עם הרכב הגיבור עד אילת וכשהגיע למוסך הושבת לצמיתות על נזק לגיר ולשלדה ברמת הטוטל-לוס.

13

Ogash Ofer

03 ביולי ב 11:06

נוסעים ביער... :

14

אורח/ת - לירון גולן

03 ביולי ב 13:40

במקרה זה היה הרכב הצמוד שלי עם 2000 ק״מ שנמסר לעיתונאים להשקה
אני ו גל היינו צוות ליווי באירוע
תיקון קל לגבי מצב הרכב:
אכן מדובר ברכב גיבור שבעזרת רונן לוי הגיבור הרכב חזר אלי במהרה לאחר תיקון והיה ברשותי עד שסיימתי את עבודתי בסמל״ת

15

אורח/ת - עמי

12 ביולי ב 08:35

נחישות וקור רוח כך אני זוכר את סיפור החילוץ. כולם היו בשוק. עופר שלף רצועה. חילץ. חזר לכביש. וקדימה לאילת כאילו לא קרה דבר.
לא יודע איך הסובארו החזיקה מעמד.