שטח 4X4 > כתבות > חדשות

דורות חדשים לרכבי ניסאן לקראת 2014

החברה תציג בסוף שנה זו את המחליפים של הקשקאי ושל האקס-טרייל, כשהמכירות מתוכננות לתחילת השנה הבאה

אין מנוחה בניסאן. לאחר ששמענו על הכוונה להחזיר לחיים את הטרנו, אנו מתבשרים על דורות חדשים לשניים מרכבי הקרוס-אובר של החברה: הקשקאי והאקס-טרייל. שני הדגמים החדשים/מחודשים יישאו קווים עיצוביים דומים לזה של ההיי-קרוס, דגם קונספט שהוצג בתערוכת הרכב בג'נבה לפני כשנתיים. באותו מעמד, יצאו שם בהכרזה כי הקונספט מייצג את הקו העיצובי העתידי של החברה – ואכן מקיימים זאת.
על פי תמונות ריגול שפורסמו ברשת, האקס-טרייל והקשקאי החדשים יהיו מאוד דומים האחד לשני, בעיקר בחזית, וההבדל העיקרי ביניהם יהיה במימדים. הקשקאי ישמור על המידות החיצוניות העכשוויות שלו, ככלי רכב לחמישה נוסעים. האקס-טרייל לעומתו יוכל להסיע שבעה נוסעים וככל הנראה הקשקאי 2 2 ייעלם מההיצע של ניסאן.

המנוע הבסיסי של הקשקאי החדש (שעליו כבר כתבנו כאן) יהיה טורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטר, מעליו יוצע מנוע בנזין 1.6 ליטר ויהיה גם דגם טורבו של אותו מנוע שיספק 200 כ''ס. עוד בהיצע מנוע טורבו-דיזל 1.6 ליטר ובעתיד גם דגם היברידי. האקס-טרייל יצויד במנוע בנזין 2.5 ליטר (אותו מנוע שנמצא בניסאן אלטימה) שמספק 182 כ''ס וגם במנוע טורבו-דיזל בנפח דומה, שניהם משודכים לתיבת הילוכים רציפה.
שני הדגמים צפויים להיחשף לראשונה לעיני הקהל בתערוכות רכב לקראת סוף שנה זו, הקשקאי בזו של פרנקפורט בחודש ספטמבר והאקס-טרייל בתערוכת טוקיו באוקטובר. השיווק של שניהם יחל ברבעון הראשון של 2014.  
         

תגובות

0 תגובות