שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

ראלי ברסלאו 2013 - הישראלים בכותרות

צוות פוינטר - הלל ורז מתקדמים חזק במעלה הטבלה. צוות קוקה קולה זירו - גל וקיד מאלתרים ריתוך בכפר נידח. האופנוען דורון וינטר חוזר לתחרות לאחר שביום קודם עזר בחילוצו של עומר שושני.
כל העדכונים, תמונות ומפה בסיומו של היום השלישי לתחרות.

צוות פוינטר בביצוע הולנדי (זה בגלל הצלמת...)

צוות פוינטר בביצוע הולנדי (זה בגלל הצלמת...)צוות פוינטר בביצוע הולנדי (זה בגלל הצלמת...)

צוות פוינטר - יש סגנון!

באתר הראלי (קישור) מהללים את הצוות הישראלי המוביל ולנו לא נותר אלא להביא דברים בשם הכותב: Team Heyman/Raz from Israel today showed an incredible driving style - they pushed their Mitsubishi Proto with high-speed even through the tougher off-road sections and had a great fight with the Bulgarian Opel Antara crew Cenkov / Marinov and the Dutch Ubachs / Van Weersch (Toyota). היום השלישי למרוץ הסתיים לאחר 302 ק''מ של מירוץ בתנאי אבק, סלעים ויערות שהתחלקו ל-3 סטייג'ים קשים. בסטייג' הראשון, על הבוקר, התהפך צוות פוינטר על הצד לתוך תעלה. רכב מתחרה בולגרי (צוות 308) הסתובב וחזר על מנת למשוך אותם החוצה, למרות שאיבד זמן תחרות יקר. את הסטייג' השני של היום השלישי סיימו צוות פוינטר ראשונים! ובסיומו של היום הם מטפסים למקום ה-2 הכללי בקטגוריה הגדולה של הקרוס קאנטרי.

רתך בולגרי - צוות ישראלי - הכפר לא ידוע...

רתך בולגרי - צוות ישראלי - הכפר לא ידוע...רתך בולגרי - צוות ישראלי - הכפר לא ידוע...

צוות קוקה קולה זירו - מאלתרים

הדיווח הרשמי של מארגני הראלי מסר כי הצוות הישראלי גל והקיד הלכו לאיבוד בסטייג' השני של היום השלישי. לאחר שגל שחם העלה תמונה לפייסבוק של מכונאי בולגרי, בכפר עלום, מרתך את המתלה הקדמי של הזיבר, הבינו גם המארגנים שצוות קוקה קולה זירו עקשן ועומד לחזור לתחרות - אפילו באותו היום! בסיומו של היום השלישי ולאחר שקיבלו קנס על האיחור בסטייג' השני ממוקם צוות קוקה קולה זירו במקום ה-20 הכללי.

מפת היום השלישי - 302 ק"מ של תחרות

מפת היום השלישי - 302 ק"מ של תחרותמפת היום השלישי - 302 ק

דורון וינטר - האופנוען שנותן בגז

לאחר שביום השני עצר דורון את המרוץ על מנת לעזור לחברו - האופנוען דורון שושני שנפצע (ומפונה היום לארץ), חזר דורון לתחרות ביום השלישי כשהוא מסיים את היום המקום ה-2 וסך הכול מטפס למקום ה-7 בין האופנוענים.

דורון וינטר (מהיום הראשון)

דורון וינטר (מהיום הראשון)דורון וינטר (מהיום הראשון)

היום הרביעי לתחרות (17/9/13)

היום יזנקו הצוותים ליום התחרות הרביעי כשלפניהם 5 סטייג'ים של 133 ק''מ מצטבר ובנוסף 128 ק''מ של קטעי קישור. צוות פוינטר מזנק לדרך עם תקלה בגיר (''לא זזה רוורס'' - אין הילוך אחורי בצוללת הצהובה). כשמטרתו לשמור על הישגיו מהימים הקודמים ולהתקדם עוט מעט קדימה (אין עוד הרבה מתחרים לפני המקום הראשון בטבלה). צוות קוקה קולה זירו ודורון וינטר על האופנוע ינסו לעקוף ולעלות מעלה. בהצלחה ביום הרביעי!

היום הרביעי לראלי ברסלאו 2013

היום הרביעי לראלי ברסלאו 2013היום הרביעי לראלי ברסלאו 2013

עוד תמונות מתחילת התחרות (שימו לב להדבקת המדבקות)

עוד תמונות מתחילת התחרות (שימו לב להדבקת המדבקות)עוד תמונות מתחילת התחרות (שימו לב להדבקת המדבקות)עוד תמונות מתחילת התחרות (שימו לב להדבקת המדבקות)עוד תמונות מתחילת התחרות (שימו לב להדבקת המדבקות)עוד תמונות מתחילת התחרות (שימו לב להדבקת המדבקות)עוד תמונות מתחילת התחרות (שימו לב להדבקת המדבקות)עוד תמונות מתחילת התחרות (שימו לב להדבקת המדבקות)עוד תמונות מתחילת התחרות (שימו לב להדבקת המדבקות)עוד תמונות מתחילת התחרות (שימו לב להדבקת המדבקות)עוד תמונות מתחילת התחרות (שימו לב להדבקת המדבקות)עוד תמונות מתחילת התחרות (שימו לב להדבקת המדבקות)עוד תמונות מתחילת התחרות (שימו לב להדבקת המדבקות)

תגובות

0 תגובות