שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > הדרכות נהיגה

סובארו דרייב בהדרכת נהיגה ביער בן שמן - 4/10/13

לקוחות סובארו פורסטר ו-XV זכו להדרכת נהיגה ביער בן שמן.
ההדרכה מתמקדת ביכולות הכביש והשטח של כלי הרכב תוצרת סובארו.
צילם: עוז אליאס

מתחילים בהדרכה תיאורטית על יכולות ומערכות של סובארו

מתחילים בהדרכה תיאורטית על יכולות ומערכות של סובארומתחילים בהדרכה תיאורטית על יכולות ומערכות של סובארומתחילים בהדרכה תיאורטית על יכולות ומערכות של סובארומתחילים בהדרכה תיאורטית על יכולות ומערכות של סובארומתחילים בהדרכה תיאורטית על יכולות ומערכות של סובארומתחילים בהדרכה תיאורטית על יכולות ומערכות של סובארומתחילים בהדרכה תיאורטית על יכולות ומערכות של סובארומתחילים בהדרכה תיאורטית על יכולות ומערכות של סובארו

מתרגילים בלימה ומערכת ABS

מתרגילים בלימה ומערכת ABSמתרגילים בלימה ומערכת ABSמתרגילים בלימה ומערכת ABSמתרגילים בלימה ומערכת ABSמתרגילים בלימה ומערכת ABSמתרגילים בלימה ומערכת ABSמתרגילים בלימה ומערכת ABSמתרגילים בלימה ומערכת ABS

קישורים לחומר התיאורטי והמעשי בהדרכה:

אינציקלושטח:

דיפרנציאל, ירידה, עלייהשיפוע, שיפוע צד, בקרת אחיזה, בקרת יציבות, סובארו, ABS, ESP

מערכות ההנעה:

הדיפרנציאל - אי אפשר בלעדיו אך צריך לדעת לחיות איתו
שימוש בנעילת דיפרנציאל

מערכות הבטיחות ברכב:
הפתרון הטכנולוגי – בטיחות פאסיבית ו- ABS
הפתרון הטכנולוגי – בקרת אחיזה ובקרת יציבות
טיפ נהיגה: לנתק או לא לנתק

 

טיפים לנהיגה בשטח:
טיפ לטיפוס עלייה

טיפ לירידה תלולה

טיפ לשבילים המהירים

טיפ שיפוע צד

טיפ ציוד בשטח

 

וקצת מבחני דרכים של סובארו:

סובארו XV - מבחן שערך דני דיאמנט

עוד מבחן לסובארו XV

מבחן לפורסטר החדש

השקת הפורסטר החדש בישראל

בעלייה ובירידה - מערכת ההנעה ובקרת האחיזה בפעולה

בעלייה ובירידה - מערכת ההנעה ובקרת האחיזה בפעולהבעלייה ובירידה - מערכת ההנעה ובקרת האחיזה בפעולהבעלייה ובירידה - מערכת ההנעה ובקרת האחיזה בפעולהבעלייה ובירידה - מערכת ההנעה ובקרת האחיזה בפעולהבעלייה ובירידה - מערכת ההנעה ובקרת האחיזה בפעולהבעלייה ובירידה - מערכת ההנעה ובקרת האחיזה בפעולהבעלייה ובירידה - מערכת ההנעה ובקרת האחיזה בפעולהבעלייה ובירידה - מערכת ההנעה ובקרת האחיזה בפעולהבעלייה ובירידה - מערכת ההנעה ובקרת האחיזה בפעולהבעלייה ובירידה - מערכת ההנעה ובקרת האחיזה בפעולהבעלייה ובירידה - מערכת ההנעה ובקרת האחיזה בפעולהבעלייה ובירידה - מערכת ההנעה ובקרת האחיזה בפעולהבעלייה ובירידה - מערכת ההנעה ובקרת האחיזה בפעולהבעלייה ובירידה - מערכת ההנעה ובקרת האחיזה בפעולהבעלייה ובירידה - מערכת ההנעה ובקרת האחיזה בפעולהבעלייה ובירידה - מערכת ההנעה ובקרת האחיזה בפעולה

וגם זכינו להדגים תיקון תקר בשטח

וגם זכינו להדגים תיקון תקר בשטחוגם זכינו להדגים תיקון תקר בשטחוגם זכינו להדגים תיקון תקר בשטחוגם זכינו להדגים תיקון תקר בשטח

תודה למשתתפים, למועדון סובארו דרייב ולאוהד על ההדרכה המשותפת

תודה למשתתפים, למועדון סובארו דרייב ולאוהד על ההדרכה המשותפתתודה למשתתפים, למועדון סובארו דרייב ולאוהד על ההדרכה המשותפת

תגובות

6 תגובות

1

אורח/ת

06 באוקטובר 2013 ב 22:27

תודה!!!

תודה רבה הייתם מצויינים

2

אורח/ת

08 באוקטובר 2013 ב 15:15

תודה על הדרכה מקצועית ומהנה

3

אורח/ת

13 באוקטובר 2013 ב 16:11

הדרכה מקצועית ומועילה. הבהירה יכולות.

4

אורח/ת

13 באוקטובר 2013 ב 18:23

ההדרכה הייתה מצויינת. מעל ומעבר למצופה.

ההדרכה העניקה לי הבנה יותר טובה של מנגנוני הרכב הדרושים לתנועה בשטח, שיפור הביטחון בנהיגה, הבנת המגבלות והיכולות של הרכב. עם זאת, היה טוב אם היו יותר מדריכים יחסית למכוניות כך שיוותר יותר זמן לתרגול.

5

אורח/ת

17 באוקטובר 2013 ב 15:20

תודה גדולה לעפר ואהד.נהנו מאד מההשתלמות.

ההדרכה נתנה לנו מידע שימושי לגבי תפעול הרכב ויכולתו בשטח.

6

אורח/ת

17 באוקטובר 2013 ב 16:59

תודה

1.      ההדרכה תרמה להכרת המערכות הייחודיות של הפורסטר. הבנה באופן מעשי לגבי היכולת של הפורסטר.

2.      ההדרכה שיפרה את הבטחון בנהיגה במיוחד נהיגת שטח.

3.      עברתי אצלכם הדרכה ביער חורשן לפני מספר שנים עם סוזוקי ויטרה. אני יכול להעיד שלאחר ההדרכה עברתי מכשולים בשטח שלפני ההדרכה לא הייתי מאמין שניתן לעוברם.

4.      בהתייחס למדריך - הדרכה מקצועית שניתנה בנועם הליכות והרבה סבלנות ועל כך תודתי.