שטח 4X4 > כתבות > חדשות

לנד רובר מתכננת איווק עם שבעה מושבים

והאם העיצוב של האיווק מוחצן מדי עבורכם, גם לפרילנדר החדש היה דגם עם שבעה כסאות

עד לשנה האחרונה, כל בעל משפחה גדולה שרצה לרכוש לנד רובר נאלץ לקנות דיסקברי (או דיפנדר, למזוכיסטים שביניהם...), שכן הוא היה הדגם היחיד בהיצע של החברה עם אופציה לשבעה מושבים. הדור השני של הריינג' רובר ספורט, שהופיע בתחילת שנה זו, שבר את המסורת עם דגם מאורך לשבעה נוסעים.

ככל הנראה הדגם הזה הצדיק את עצמו מבחינה מסחרית, ולנד רובר עומדת להרחיב עוד יותר את היצע הדגמים מרובי הכיסאות. תחילה יהיה זה הפרילנדר החדש, שעומד להגיע בשנה הבאה ויחד איתו נראה ריינג' רובר ווג, הטופ שבטופ של דגמי הריינג', שמיועד להתחרות בלימוזינות של בנטלי ורולס רויס.

דגם נוסף שעומד להגיח ב-2016 הוא איווק מאורך, מבוסס על פלטפורמת אלומיניום של יגואר אותה ראינו בדגם הקונספט CX17. הדגם בעל שבעת המושבים יהיה ארוך בכ-30 סמ מהדגם הרגיל והשימוש הנרחב במתכת הקלה יפחית מאוד ממשקלו לטובת צריכת דלק משופרת והקטנת פליטת הזיהומים. לדברי מהנדסי החברה, שלדת האלומיניום גמישה מאוד, מבלי לאבד חוזק. בדגם החדש נראה גם מנועים חדשים של ארבע בוכנות, שנמצאים כעת בפיתוח (למבחן דרכים לאיווק הנוכחי).

כשיגיע לשוק, האיווק המאורך יהיה רכב השטח היוקרתי הקטן ביותר שיציע שבעה מושבים, וייתכן שנראה כאן פתיחת נישה חדשה, שהמתחרים בוודאי ימהרו להצטרף אליה. 

תגובות

0 תגובות