אופנועים / טרקטורונים > כתבות אופנועים

סוזוקי ויסטרום Vstrom DL-1000 הגיע לישראל

לאחר כ-3 שנים בהן לא נמכר האופנוע בארץ וכ-12 שנים מאז נחשף לעולם הגיע ארצה סוזוקי ויסטרום 1000 חדש ומעודכן.
אופנוע קל יותר במשקל, עם מערכות בקרת ישיבות ו-ABS אינטגרליות ועיצוב עדכני.

ויסטרום חדש בעולם ובארץ

כשנתיים לאחר שהוצג כדגם קונספט בתערוכת קלן, ומספר שבועות בלבד אחרי שהחל להימכר באירופה, מתחילה בימים אלה קבוצת עופר אבניר, יבואנית סוזוקי לישראל, בשיווק אופנוע הויסטרום אדוונצ'ר אשר הוצג לראשונה לעולם בסוף 2013 במירוץ 24 השעות של לה מאן.

בסוזוקי מציגים את הויסטרום כהמשכה של משפחת ה-DR'ים הגדולים הזכורים לטובה DR750 ולארחיו DR800 אשר נמכרו בשנות ה-80 והיו הבסיס של סוזוקי לאופנועי הראלי הארוכים (קישור להיסטוריה באתר סוזוקי).

ל-VSTROM  החדש מנוע ה V twin חדש לחלוטין בנפח 1037 סמ''ק, מקורר נוזל, המשודך לתיבת 6 מהירויות. המנוע מפיק 100 כ''ס ומומנט מירבי של 10.5 קג''מ ב 4,000 סל''ד. בזכות שלדת אלומיניום חדשה, הופחת משקל האופנוע, בהשוואה לדגם הקודם, וכעת הוא עומד על 228 ק''ג.

לויסטרום 1000 מיכל דלק של 20 ליטר ונתון צריכת הדלק הרשמי הוא 21 ק''מ לליטר. הויסטרום מגיע מאובזר עם מערכת ABS ומערכת בקרת משיכה, צמיגי טיובלס 19' קדמי ו 17' אחורי, מושב גבוה, שקע טעינה, לוח שעונים חדש ועיצוב עדכני הנותן לאופנוע מראה דו''ש (דו-שימושי). 

הויסטרום החדש יימכר בישראל בכ-99,000 ש''ח.

מבחן דרכים ראשון לסוזוקי ויסטרום בהשקה בספרד

נתונים טכניים: סוזוקי ויסטרום 1000

מנוע:

V-TWIN 90°

                       

2 צילינדר, 4 פעימות, קירור נוזל

גל זיזים עליונים

הזנת דלק:

מערכת הזרקה אלקטרונית

נפח:

1037 סמ''ק

התנעה:

חשמלית

הילוכים:

6 מהירויות

מתלים:

קדמי: טלסקופי, קפיץ סלילי, שיכוך שמן

 

אחורי:  קפיץ סלילי, שיכוך שמן

בלמים:

קדמי: דיסק כפול 310 מ''מ, 2 בוכנות לקליפר

 

אחורי: דיסק

אורך:

2,285 מ''מ

רוחב:

865 מ''מ

בסיס גלגלים:

1,555 מ''מ

צמיגים:

קדמי:  110/80 R-19'' טיובלס

 

אחורי: 150/70 R-17'' טיובלס 

משקל:

228 ק''ג

מיכל דלק:

20 ליטר

 

לכאן אנו רוצים להגיע...

לכאן אנו רוצים להגיע...לכאן אנו רוצים להגיע...

תגובות

0 תגובות