עופר אדר, שליח אתר השטח לראלי יוון 2014, מדווח בסיום היום השני והארוך לתחרות.
מסלול המירוץ ביום זה ארך 425 ק"מ בסך הכל, מתוכם 275 ק"מ תחרותיים בשלושה סטייג'ים (קטעי מדידה).
רז והלל, צוות פוינטר, שועטים קדימה
יום ארוך מאוד, עם שלושה קטעים תחרותיים שכללו חציית נהרות, הגיע לסיומו. לרז הימן והלל סגל היה זה יום טוב, נטול תקלות מיוחדות. לאחר שהוזנקו במקום החמישי, סגרו את הפער על המובילים וסיימו ראשונים את הקטע התחרותי הראשון. בהמשך האטו מעט, והצוות הצרפתי בטויוטה השחורה נטל את ההובלה והם גם מובילים בדרוג הכללי, כשרז והלל במקום השני.
הצוות הצרפתי בטנדר טויוטה, מוביל כרגע בדרוג הכללי
לאביב קדשאי ויזהר ערמוני היה יום קשה יותר. תחילה מתנע שהפסיק לעבוד ובהמשך גובל מתלה שנקרע ובולם זעזועים שהתפרק. תיקון מאולתר איפשר להם להמשיך, ואז נתקעו ללא דלק... למרות זאת, הם מדורגים במקום השביעי.
מתקנים את הרכב של אביב ויזהר בסרביס השני
גם לרועי שפירא ואיתי מולדבסקי, היה יום טוב, למעט שבריר של היסח דעת שעלה להם בשמשה קדמית שבורה, מענף עץ שגדל לצד לדרך. הם נמצאים במקום השישי בדרוג הכללי, והשני בקטגוריה שלהם, T2.
רועי ואיתי מזנקים לסטייג' השני
תקלה במגבים הפריע לניצן שקל ודובי נוימן לראות כראוי את הדרך, תקלה שתוקנה בעצירת השרות. השניים מדורגים במקום העשירי בדרוג הכללי.
באופנועים, נדב לוגסי פתח מבערים, וסיים את היום כשהוא במקום החמישי בדרוג הכולל.
דורון וינטר נסוג מעט אחורנית, למקום ה-15 בכללי לאחר תקלה במערכת הניווט.
ברק דודאי התקדם למקום ה-20.
צליל ונדרהורן ''חתך'' לאחר סיום הסטייג' השני ישר לנקודת הסיום, אך יזנק ליום השלישי.
היום (יום חמישי) צפוי יום קצר בהרבה, כ-235 ק''מ בסך הכל, מתוכם 140 תחרותיים בשני סטייג'ים, כמעט שווים באורכם.
הצוות האנגלי המוביל את קטגוריית T2
פוינטר-שגריר,-ICL שילוח, אוטולוקס-צמיגי טויו, טלפארמה, CRANERGY, מוסך אופרוד, רודי פרוג׳קט, משרד התרבות והספורט, וידיסקו, אראן אלקטרוניקס, חולון מוטורס, xado שמנים לרכב.
הצוות היווני בפג'רו, מקום שלישי בדרוג הכללי
ג'וזף מצ'ק, מנצח דקאר 2009 בטרקטורונים משתתף בראלי יוון 2014 עם באגי שדומה במקצת לעכביש
1 תגובות
1
אורח/ת
09 במאי 2014 ב 16:57
תגובות