אופנועים / טרקטורונים > כתבות אופנועים

אופנועי הוסקוורנה בהשקה שנייה בישראל

לאחר כשנתיים של אי וודאות במותג האופנועים הוסקוורנה מתחדש הייצור, תחת קונצרן ק.ט.מ, ואיתו גם היבוא לישראל של דגמי האנדורו.
לצד ההשקה הכריז היבואן "עופר אבניר" על מתן חסות, באמצעות היצרן, לרוכב רז היימן במירוץ הרצברג אשר יתקיים בתאריך 1.6.2014 באוסטריה.

הוסקוורנה חוזרים לישראל

בשנת 2013 נמכר יצרן האופנועים הוסקוורנה ל- KTM והשמועות בביצת השטח בעולם ובארץ געשו: מה יהיה? מי יהיה היבואן? מה יהיה על מותג הוסאברג (שנרכש לפני שנים ע''י KTM)?

התשובות לכל אלו לא איחרו לבוא - תחילה היו הן היו בגדר שמועות , אך אלו קרמו עור וגידים במהירות- מותג הוסקוורנה החליף את מותג הוסאברג (בכל העולם) וההפתעה הישראלית - היבואן הרשמי לישראל הינו ''עופר אבניר'' (ולא יבואן KTM לישראל).

כחלק מהרצון לחזור לקחת חלק בתחום אופנועי השטח גייס היבואן ''עופר אבניר'' את שחר עמרמי כדי להוביל ולקדם את השיווק, מועדון הלקוחות, ההדרכות ומכירת מוצרי ה''אפטר סייל'' של מותג הסקוורנה (ימכרו באביזריון) -  HUSKY POWER, שיפורי מנוע ואסתטיקה משלימים וגם את - HUSKY STYLE, קו הביגוד של הסקוורנה הכולל ציוד רכיבה וכן פריטי אופנה ולייף סטייל. 

וכך באירוע שטח רב משתתפים השיק היבואן החדש את אופנועי האנדורו של מותג האופנועים הוותיק - הוסקוורנה. לעיתונאים התאפשר לרכוב על חמישה דגמים מתוך שבעת דגמי האנדורו של הוסקוורנה המיובאים לארץ, כאשר בעתיד ישקול היבואן להרחיב את הייבוא גם לדגמים נוספים.

הוסקוורנה היא אחת מיצרניות האופנועים הוותיקות ביותר בעולם ותחילת דרכה בתעשיות הברזל של שבדיה - להרחבה בנושא ראו את הערך - הוסקוורנה באינציקלושטח.

הוסקוורנה שנקנתה מ- BMW ע''י הבעלים של קונצרן האופנועים האוסטרי המצליח KTM משתמשת באמצעי הייצור ובחלפים הגנרים אשר משמשים את היצרן המצליח ביותר בשנים האחרונות בתחום אופנועי אנדורו ואופנועי מוטוקרוס. 

דגמי השתי פעימות ( TE )

TE 125– דגם הכניסה לעולם האנדורו של הוסקוורנה, מתאפיין בשלדה ורכיבים קלי משקל אשר הותאמו למנוע הדו פעימתי בנפח 125 סמ''ק. מחיר בישראל: 52,900 ש''ח, כולל מע''מ.

TE 250 - שתי פעימות בינוני, בעל מנוע חזק המשודך לתיבת של 6 הילוכים. מחיר בישראל: 79,900 ש''ח, כולל מע''מ.

TE 300 – שתי הפעימות הגדול והחזק של הוסקוורנה, נבנה להתמודד עם המסלולים האתגריים ביותר. בעל מנוע השתי פעימות בנפח 300 סמ''ק מייצר מומנט גבוה יחד עם שלדה מתקדמת וקלת משקל. מחיר בישראל: 75,900 שח, כולל מע''מ.

 

 

דגמי הארבע פעימות ( FE )

FE 250 – ארבע פעימות הקטן במשפחת אופנועי האנדורו.  מחיר בישראל: 79,900 ש''ח כולל מע''מ.

FE 350 – דגם הביניים במשפחת אנדורו ארבע פעימות. מתאים לקטגוריית E2 מחיר בישראל: 80,900 ש''ח, כולל מע''מ.

FE 450  ו- FE 500 - האופנועים הגדולים במשפחת האנדורו  מחיר:  82,900 ש''ח ו- 84,900 ש''ח, כולל מע''מ.

 

רז היימן יוצא להרצברג

במסגרת פעילויות ההשקה המחודשת בישראל, יתן היבואן, באמצעות יצרן הוסקוורנה, חסות לרוכב רז היימן במירוץ הרצברג אשר יתקיים בתאריך 1.6.2014 באוסטריה.

רז היימן - ספורטאי מוטורי ותיק ורב הישגים (זה מכבר חזר מראלי יוון - קישור לסיכום) הנוהג בשנים האחרונות ב''צהובה'' חוזר לרכוב ויוצא לתחרות אופנועי האנדורו מהקשות העולם.

 

אתר השטח מאחל בהצלחה לרז היימן ולהוסקוורנה בהרצברג 2014

אתר השטח מאחל בהצלחה לרז היימן ולהוסקוורנה בהרצברג 2014אתר השטח מאחל בהצלחה לרז היימן ולהוסקוורנה בהרצברג 2014

תמונות של תמר נתנוב:

תמונות של תמר נתנוב:תמונות של תמר נתנוב:תמונות של תמר נתנוב:תמונות של תמר נתנוב:תמונות של תמר נתנוב:תמונות של תמר נתנוב:תמונות של תמר נתנוב:תמונות של תמר נתנוב:

תודה רבה לרוכב עלאא עבאס (מופיע בכל תמונות הרכיבה)

תגובות

0 תגובות