שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > הדרכות נהיגה

השקת מרצדס GLA בישראל

על אתר השטח הוטלה המשימה להכין מסלולים ולהדריך את יום ההשקה לעיתונאי הרכב בישראל של מרצדס GLA. ה-SUV הקטנה והחדשה של היצרן הגרמני.
הכין את המסלול: עופר אוגש.
הדריכו: עופר אדר ויחיאל דניאל.

image

קישורים לכתבות של העיתונאים באתרי הרכב:

קובי ליאני ורמי גלבוע - וואלה

מסלול העבירות הורכב מסדרת סוללות תלולות למראה, אבל מפולסות ומתאימות במדויק לזוויות המרכב של ה-GLA; הקרוסאובר האלגנטי טיפס בקלות את הסוללות, שייף את גחונו היכן שהיה מצופה והפגין אפקטיביות גבוהה של מערכות העזר האלקטרוניות; בקרת משיכה אפשרה לנו לטפס במעלה התלול, בקרת ירידה הורידה אותנו בבטחה במורד התלול, בדיוק בארבעה קמש.

אלי שאולי - אוטו

גלגלים באוויר, הצלבות ומפגשים בין רצפת המרכב ותחתית הפגוש לקרקעית צלח רכב הפנאי הקטן של מרצדס מכשולים שאף אחד מלקוחותיו בוודאי לא היה מעז לנסות ובצדק. למען האמת גם אנחנו לא היינו מעיזים לעשות זאת, אבל אם הצוות של מרצדס מפציר בנו לטפס ולרדת במעלות תלולים, אולי נתהה מה הם שתו אבל בוודאי שלא נסרב. להפך...

מאקו - קינן כהן

ובכל זאת בידיים מיומנות ועם בחירת נתיב מדויקת ה-GLA בגרסאות ההנעה הכפולה יגיע, ככל הנראה, רחוק בהרבה משתעזו לדמיין.

ICAR

את האמת? הופתענו. בדרך כלל כשאנחנו לוקחים ג'יפונים רכים למבחן, ובמיוחד כאשר מדובר ברכבי יוקרה, הרכב מגיע עם אזהרה ברורה: לא יורדים לשטח.

האתר של יואב קווה

בכל אחד מקטעי הנהיגה הקצרים ה-GLA הפגין יכולת מרשימה. אנחנו בחרנו להתחיל בקטע הטכני. בתפריט הטכני קיבלנו טיפוס גבעה תלול וטחון עד דק וירידה חזרה לכיוון ממנו באנו. בין הטיפוס לירידה צלחנו קטע המשלב הצלבות צירים עם זויות תלולות. האמת, לו היה לנו GLA לא היינו חושבים בכלל להיכנס למקום שכזה. המרצדס טיפס וצלח את כל המכשולים בסך הכל בקלות.

דוגרי

מה אומר ומה אדבר, מרצדס הפתיעו אותי לחלוטין. לא רק שה- GLA טעם שטח, הוא הצליח לסתום לי את הפה עי כיבוש מעלה תלול במיוחד עם זוויות מאיימות, וכל זאת בלי הילוך כוח.

גיר

מרצדס GLA הפתיע בנסיעה בשטח והציג ביצועים שאף אחד מאתנו לא ציפה. במהלך תצוגת היכולות טיפס הרכב עליה שהיתה גורמת לאחוז גדול מרכבי שטח קשוחים הרבה יותר לוותר ולחפש נקודת גישה נוחה יותר. יתרה מזו, הוא עשה זאת בקלילות מפתיעה וללא כל תקלות, היסוסים או איבודי אחיזה פעם אחר פעם וללא דרישת נסיון בנהיגת שטח.

WHEEL

במרצדס מתעקשים שה- GLA, הג'יפון היוקרתי החדש שלהם, לא כולל רק פוזה מלוקקת ויכולת של טיפוס מדרכות בקניון הקרוב לביתכם, אלא גם יכולת שטח של ממש, ואת זה, הם יצאו להוכיח היום בהשקה הרשמית של הדגם.

וכתבת וידיאו באתר גלובס TV

image

image

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

תגובות

1 תגובות

1

איתי

06 ביולי 2014 ב 11:40

מאוכזב מרמת הגימור, רעשי כביש ונוחות נסיעה.