17 מנהלי פורומים באתר הרכב Cars Forum הוזמנו לנהוג, ללמוד ולחוות משלל דגמי יונדאי לכביש ולשטח.
הדריך: ועופר אוגש
יונדאי בשטח
יונדאי בשטח
יונדאי בכביש
יונדאי בכביש
חברי Cars Forum בכביש ובשטח
חברי Cars Forum הוזמנו ע''י אנשי השיווק של יונדאי (
קישור לאתר יונדאי) ליום היכרות עם היצרן, היבואן לישראל ובעיקר עם רכבי הכביש והשטח של יונדאי. התחלנו במצגת העוסקת בשוק הרכב בעולם ובארץ ומיקומה של יונדאי בשוק. המשכנו במצגת טכנית בנושא טכנולוגיה ומערכות בטיחות מבית יונדאי ויצאנו לדרך בשתי קבוצות לכביש ולשטח במטרה לנהוג וללמוד בכלי הרכב מהמגוון של יונדאי. לכביש יצאנו עם:
I10,
I20,
I35,
I40 ו-
VELOSTER כפולת מצמדים. לשטח יצאנו עם
IX35 בגרסה הנפוצה של הנעה קדמית בלבד (
קישור למבחן דרכים),
IX35 מנוע דיזל והנעה כפולה (
קישור למבחן דרכים),
SANTAFE 4X4 (
קישור למבחן דרכים) וסנטה-פה חדש, שטרם מוצע למכירה בשוק הישראלי -
GRAND SANTAFE (
קישור).
קישור לתגובות בפורום של קארס-פורום על יום ההדרכה
קישור לטיפים לנהיגה בשטח:
אינציקלושטח:
דיפרנציאל, ירידה, עלייה, שיפוע, שיפוע צד, בקרת אחיזה, בקרת יציבות, יונדאי, ABS, ESP
מערכות ההנעה:
הדיפרנציאל - אי אפשר בלעדיו אך צריך לדעת לחיות איתו
שימוש בנעילת דיפרנציאל
מערכות הבטיחות ברכב:
הפתרון הטכנולוגי – בטיחות פאסיבית ו- ABS
הפתרון הטכנולוגי – בקרת אחיזה ובקרת יציבות
טיפ נהיגה: לנתק או לא לנתק
טיפים לנהיגה בשטח :
טיפוס עלייה
ירידה תלולה
שבילים מהירים
שיפוע צד
ג'יפונים – נהיגה עם אתגר
תודה למשתתפים
תגובות