שטח 4X4 > כתבות > שטח

סובארו XV 1600 בהשקה לעיתונאי רכב

המשימה שקיבלתי מאנשי יפנאוטו - סובארו הייתה פשוטה: הכנת מסלול נהיגה בכביש ובשטח המתאים לסובארו XV החדשה, בנפח 1600 סמ"ק, עבור השקתה לעיתונאי הרכב של ישראל.
מצורפים קישורים לכתבות ומבחני הדרכים שהתפרסמו לאחר ההשקה.

image

כשרונן טופלברג על המצלמות, מחלק פקודות ''סע מהר'' - ''סע לאט'' - ''ימינה'' - ''שמאלה'' - ''טפס'' - ''עצור!''... ואני על ההגה של הסובארו XV בנפח 1,600 סמ''ק החדשה, משתדל להיות ממושמע, יצאנו ליום מיוחד בכביש ובשטח - השקה עבור עיתונאי הרכב של ישראל. יומיים של נסיעות בשטח וכתיבה של סיפור דרך מפורט הביאו אותנו בשיירה של 8 סובארו XV אל השבילים הפתוחים והמהירים של רמות מנשה ואל המשעולים במעבה היער של הר חורשן. להלן סיכום הקישורים והכתבות בתקשורת האלקטרונית והכתובה בעקבות ההשקה:

סרטון שהכין אורן קוזולובסקי - THERIDE

קובי ליאני - WALLA

'' הסובארו XV בגרסת ה-1.6 מצליח לשכנע עוד יותר כאשר יורדים עמו מהכביש ומגלים שהוא לא איבד מאום מיכולת הפנאי שלו. זוויות המרכב זהות וזה אומר שעם נהיגה נכונה, הוא מסוגל לחלוף על פני תנאי עבירות ברמת קושי בינוניים. נהיגת ההתרשמות לקחה אותנו אל שבילי הר חורשן ושם חווינו עמו נהיגת שבילים מהירה שבה הוא ספג את המהמורות בנעימות, טיפוס מתלולים מקפצים עם אחיזה מצוינת בעזרת הסיוע האלקטרוני וגם איכות גבוהה, שלמרות כל החבטות, לא שמענו אף צקצוק מהפלסטיקים. '' קישור לכתבה של קובי ליאני - STI ו- XV בישראל

image

נועם וינד - MAKO

'' נטישה של הנתיב הסלול וירידה לשטח מגלה את אחת מנקודות החוזק הגדולות ביותר של ה-XV ועל אף שאין כאן נעילת דיפרנציאל, מיגונים, מהלך מתלים ארוך, הילוך כוח של ממש וקשיחות של רכב שטח אמיתי, עם מרווח גחון של 22 סנטימטרים ה-XV גם בגרסת ה-1.6 מאפשר, למי שינהג בו בשיקול דעת, להגיע די רחוק בשטח תוך כדי הפגנת יכולת מפתיעה של חציית מכשולים ואפשרות מענגת, למרות מערכת בקרת יציבות מעט היסטרית מדי שלא ניתנת לניתוק מלא, לנהיגה מהירה בשבילים כבושים בסגנון המזכיר את מורשת הראלי המפוארת של המותג. '' קישור לכתבה המלאה של נועם וינד ב- MAKO

image

תומר הדר - כלכליסט

'' ישראל ישראלי קונה מכונית משפחתית, יש לה מנוע 1,600 סמק ותיבת הילוכים אוטומטית. ישראל ישראלי הרפתקן יותר רוכש ג'יפון במחיר דומה. הוא מתפשר קצת על המרווח הפנימי, אבל מרוויח ישיבה גבוהה ופוזה של אחד שהולך לקרוע את המדבר. ישראל ישראלי שלישי קונה סובארו XV, שהיא הגרסה הקרבית של סובארו אימפרזה. '' קישור לכתבה של תומר הדר בכלכליסט

תומר הדר - כלכליסט

תומר הדר - כלכליסטתומר הדר - כלכליסט

image

דרור ברלי - ידיעות אחרונות

'' סובארו XV נמצא כבר יותר משנתיים וכבר גמרנו עליו את ההלל, אבל לראושנה בתולדות המותג, נדמה שסובארו הצליחו לפצח את הנוסחה הסודית ולייצר מכונית שהיא לא רק טובה על הכביש (ובשטח) אלא מושכת ויזואלית. '' '' בשורה התחתונה - XV 1.6 הוא תמורה מצויינת. ''

דרור ברלי - ידיעות אחרונות

דרור ברלי - ידיעות אחרונותדרור ברלי - ידיעות אחרונות

image

גיל מלמד - מעריב סופהשבוע

'' בשורה התחתונה XV הוא ראש לשועלים: במחיר לא מאוד רחוק מזה של הקרוס-אוברים הקטנים הוא מציעפחות סוסים, יותר מרחב ויכולת שטח אמיתית. כמו גם תחושת נסיעה איכותית למדי. ''

גיל מלמד - מעריב סופהשבוע, דף 1

גיל מלמד - מעריב סופהשבוע, דף 1גיל מלמד - מעריב סופהשבוע, דף 1

גיל מלמד - מעריב סופהשבוע, דף 2

גיל מלמד - מעריב סופהשבוע, דף 2גיל מלמד - מעריב סופהשבוע, דף 2

image

לנתונים טכניים של ה- XV 1.6 ותמונות נוספות עברו לדף 2 >>

תגית: סובארו קישור לסיקור ההשקה של סובארו פורסטר 2013 קישור לסיקור ההשקה של סובארו XV 2,000 סמ''ק קישור לסיקור ההשקה של סובארו אמפרזה 2013

image

נתונים טכניים: סובארו XV 1,600

תצורת מנוע

בוקסר - בנזין

נפח מנוע

1.6 ליטר

הספק

114 כוחות סוס, 5,600 סל''ד

הנעה

כפולה קבועה

תיבת הילוכים

אוטומטית רציפה

מערכות בטיחותיות

ABS, ASR, EBA, ESP, EBD, עיגוני ISOFIX

בסיס גלגלים

263.5 ס''מ

אורך

445 ס''מ

רוחב

178 ס''מ

גובה

157 ס''מ

מהירות מרבית (יצרן)

175 קמ''ש

0-100 שניות (יצרן)

13.8 שניות

צריכת דלק (יצרן)

15.8 ק''מ לליטר (משולב)

אחריות

5 שנים

מחיר

135,900 ש''ח

image

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

תגובות

7 תגובות

1

אורח/ת

17 בינואר 2015 ב 11:23

חוות דעת מקצועית סוברו xv 1600 סמ"ק.

לעופר אוגש שלום רב !
אני מעוניין לעשות טיולי שטח ברמת קל עד בינוני . ( אישה , בת, ונכדים - טיולים בשבתות ) .
קניתי סוברו xv 1600 סמ"ק אוטומטית 2015 . ( מקבל את הרכב בסוף ינואר 2015 ) .
הזמנתי גם מיגון תחתון ( מנוע ודיפרנציאל ) אורגינלי של סוברו שיורכב בחברה .
אני שוקל גם קניית גלגל רזרבי אמיתי ( אביזרים ישנים) לצורך טיולי השטח בלבד.
מעוניין גם לעשות השתלמות נהיגת שטח , להכרת הרכב ולימוד הנהיגה בשטח .
מבקש ממך חוות דעת מקצועית על הרכב . בברכה ותודה מראש ! ירון נאור 0507234134

2

דני דיאמנט

17 בינואר 2015 ב 13:47

חוות דעת מקצועית סוברו xv 1600 סמ"ק.

ירון שלום, תתחדש, קנית רכב נהדר שתפיק ממנו הנאה רבה. כאשר תקבל את הרכב, מגיע לך וואוצ'ר ליום הדרכה חינם בנהיגת טרשים. ההרשמה להשתלמות אצל אמיר במשרדי אתר השטח הישראלי 4x4. הטלפון 1700700494 אצל אמיר. אדבר איתך טלפונית לגבי צרופך לרשימת מקבלי המידע על טיולים לסוג הרכב שלך.  בברכה דני

3

Ogash Ofer

17 בינואר 2015 ב 20:02

כתבה חדשה - סובארו XV 1600 בהשקה לעיתונאי רכב


מחזק את כל מה שדני כתב.

ממליץ על גלגל ספייר במידה מלאה.

בקש מסובארו שובר להדרכת נהיגה בשטח (ראה יומן הדרכה לדוגמא).
ואתה מוזמן להצטרף לטיולי מועדון סובארו דרייב - דני יכול לעזור ולחבר אותך לטיולים.

4

MOTTIZ

11 ביולי 2017 ב 18:50

למי שמתכוון לרדת לשטח ונוהג על בסיס יומי מת"א לירושלים וחזרה מה מומלץ? 1600 או 2000? תודה

5

Ogash Ofer

27 ביולי 2017 ב 14:48

מכיוון שיש הבדל בין עוצמות המנועים אני מציע לך לקחת את שני כלי הרכב ולבדוק בעצמך ואז להחליט האם אתה מסתפק במנוע הקטן.

6

Ogash Ofer

27 ביולי 2017 ב 20:00

כתב/ה:
"

למי שמתכוון לרדת לשטח ונוהג על בסיס יומי מת"א לירושלים וחזרה מה מומלץ? 1600 או 2000? תודה

"

מציע לך לצאת לנסיעת מבחן בשני המנועים ולהרגיש את ההבדל.
ההבדל מורגש כך שתוכל להחליט האם אתה מסתפק ב-1,600 סמ"ק או שצריך לשלם יותר ולנסוע במנוע ה-2,000.​​​​​​​

7

Ogash Ofer

27 ביולי 2017 ב 20:00

כתב/ה:
"

למי שמתכוון לרדת לשטח ונוהג על בסיס יומי מת"א לירושלים וחזרה מה מומלץ? 1600 או 2000? תודה

"

מציע לך לצאת לנסיעת מבחן בשני המנועים ולהרגיש את ההבדל.
ההבדל מורגש כך שתוכל להחליט האם אתה מסתפק ב-1,600 סמ"ק או שצריך לשלם יותר ולנסוע במנוע ה-2,000.​​​​​​​