שטח 4X4 > כתבות > חדשות

גרסת טנדר לדאסטר של דאצ'יה

הדאסטר עדיין לא עשה עלייה, אבל כשיגיע אלינו אולי נקבל אותו גם בגרסה עם ארגז פתוח

מאז הושק בשנת 2010, הדאסטר של חברת דאצ'יה הרומנית התקבל יפה בארצות בהן הוא משווק, בעיקר בזכות תג מחיר זול במיוחד. נכון שלא מדובר ברכב שנמצא ב''שפיץ'' הטכנולוגיה, גם הציון במבחני הריסוק אינו מדהים (שלושה כוכבים במבחן של ה-NCAP), אבל בסך הכל התמורה המתקבלת עבור מה שמשלמים היא טובה. החבר'ה בטופ גיר אפילו בחרו בדאסטר כאחת מתוך שש אופציות מומלצות לרכב שטח רך שמחירו הגיוני.

החל מהרגע הראשון שהגיע לשווקים, צצו גם שמועות על גרסת טנדר לדאסטר. לפני חודשים מספר התפרסמו ברשת תמונות של טנדר כזה, אך אז נטען שמדובר בפרויקט עצמאי של סדנה רומנית. השבוע התפרסמו תמונות נוספות, בהן נראה טנדר שנבנה על ידי החברה עצמה, שנמצא ככל הנראה בשלבי ניסוי אחרונים לפני כניסה לפס הייצור.

זכויות הייבוא של דאצ'יה לישראל נמצאות בידי קבוצת קרסו, שמבצעת מזה זמן מהלך להחדיר מחדש את המותג לארץ. כשזה יקרה, הדאסטר יהיה אלטרנטיבה מעניינת וזולה לרכב פנאי רך וגרסת טנדר רק תגדיל את פוטנציאל המכירות. מאז הסובארו טנדר לא היתה בארץ אופציה לטנדר קטן עם הנעה 4X4, והטנדר של דאצ'יה יכול להוות תחליף ראוי.

הבעיה היחידה שמסתמנת כרגע, לפחות בכל מה שנוגע לשוק בישראל – לדאסטר יש רק גרסאות עם תיבות הילוכים ידניות, בעוד מר ישראלי מעדיף את המכונית שלו אוטומטית... אבל תמחור נכון יגרום לו כנראה לשנות את דעתו, ראו מה קרה בשנתיים האחרונות בגזרת מכוניות המיני.        

תגובות

0 תגובות