
בנצרת
[[2]]
,גדיר תקלה במדויק
השעון זז או לא ועד איפא אם בכלל
המד עומד על פול
המד דלק עומד על פול ואפילו קצת מעבר , נראה כאילו הוא מנותק
קצר
מד דלק המראה מיכל ריק אומר חוט מנותק, מד דלק המראה מיכל מלא אומר חוט מקוצר לגוף. בהצלחה
לנץ
האים הטאוריה הזאת עובדת גם לגבי שעון טעינה, אצלי הוא נח בתחתית הסקאלה עייף משהו. הטעינה בדוקה 14.1 בתודה מראש גיל
טעינה
תבדוק עם האבומטר את המתח בכניסה לשעון. אם יש מתח מעל 12V (מנוע עובד כמובן) אז השעון לא תקין אם אין מתח הבעיה בחיווט שעון חדש בערך 150 שח' (לסיקס)[[1]]
לבדוק עם אוהמטר
אכן, נמרוד צודק - קצר מראה על פול טנק ונתק = ריק... במדוייק ולא על ידי וולטמטר - ניתן לבדוק ע''י אוהמטר... 0 אוהם = טנק מלא 44 אוהם = חצי טנק 88 אוהם = טנק ריק...
נץ, המון תודה.
אריק2 הוולטמטר זה לשעון לטעינה לא לשעוןדלק ואכן אתה צודק אילו המיספרים אכלה מיספרים אחי[[2]][[4]][[2]][[4]]
אני רק מקווה בשבילך שאין לך את הבעיה שהיתה לי גם אצלי המד דלק לא עבד, והסתבר שהבעיה היא לא במד אלא במערכת דלק עצמה דבר שעלה לי להחליף 1500 שקל כדאי לך לבדוק טוב, כי גם אני בהתחלה חשבתי שזה המד עצמו!!! ובסוף אכלתי אותה