פורומים

 - שטח 4x4

מד דלק לא תקיו

30 באוקטובר 2001 ב 23:29 10 תגובות 857 צפיות אורח/ת
מד דלק לא תקין בסופה , איפה מתחילים לחפש תקלה ?
הוספת תגובה
  • 1. גיא הסמוראי 30 באוקטובר 2001 ב 21:36

    בנצרת

    [[2]]

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. טדי אוטו שטח 31 באוקטובר 2001 ב 07:07

    ,גדיר תקלה במדויק

    השעון זז או לא ועד איפא אם בכלל

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. דרור1234 31 באוקטובר 2001 ב 08:14

    המד עומד על פול

    המד דלק עומד על פול ואפילו קצת מעבר , נראה כאילו הוא מנותק

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 4. נץ 31 באוקטובר 2001 ב 21:25

    קצר

    מד דלק המראה מיכל ריק אומר חוט מנותק, מד דלק המראה מיכל מלא אומר חוט מקוצר לגוף. בהצלחה

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 5. 146 31 באוקטובר 2001 ב 22:56

    לנץ

    האים הטאוריה הזאת עובדת גם לגבי שעון טעינה, אצלי הוא נח בתחתית הסקאלה עייף משהו. הטעינה בדוקה 14.1 בתודה מראש גיל

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 6. נץ 31 באוקטובר 2001 ב 23:40

    טעינה

    תבדוק עם האבומטר את המתח בכניסה לשעון. אם יש מתח מעל 12V (מנוע עובד כמובן) אז השעון לא תקין אם אין מתח הבעיה בחיווט שעון חדש בערך 150 שח' (לסיקס)[[1]]

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 7. אריק2 01 בנובמבר 2001 ב 13:36

    לבדוק עם אוהמטר

    אכן, נמרוד צודק - קצר מראה על פול טנק ונתק = ריק... במדוייק ולא על ידי וולטמטר - ניתן לבדוק ע''י אוהמטר... 0 אוהם = טנק מלא 44 אוהם = חצי טנק 88 אוהם = טנק ריק...

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 8. 146 01 בנובמבר 2001 ב 17:50

    נץ, המון תודה.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 9. נץ 02 בנובמבר 2001 ב 01:24

    אריק2 הוולטמטר זה לשעון לטעינה לא לשעוןדלק ואכן אתה צודק אילו המיספרים אכלה מיספרים אחי[[2]][[4]][[2]][[4]]

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 10. tamir182182 03 בנובמבר 2001 ב 17:31

    אני רק מקווה בשבילך שאין לך את הבעיה שהיתה לי גם אצלי המד דלק לא עבד, והסתבר שהבעיה היא לא במד אלא במערכת דלק עצמה דבר שעלה לי להחליף 1500 שקל כדאי לך לבדוק טוב, כי גם אני בהתחלה חשבתי שזה המד עצמו!!! ובסוף אכלתי אותה

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול
נגישות