ה'ריינג'ר ראפטור' כולל טכנולוגיית Anti-lag, בדומה לשאר המוצרים מבית 'פורד פרפורמנס'. המערכת זמינה במצב נהיגה Baja ונועדה לשמור על המשך פעילות הטורבו עד שלוש שניות אחרי הורדת הרגל מהדוושה, דבר המאפשר האצה מהירה יותר.
לרפטורבולמי זעזועים 2.5 אינץ' של חברת FOX, נעילות דיפרנציאל קדמיות ואחוריות וחישוקי סגסוגת 17 אינץ' עם צמיגים במידה 285/70 R17 מסוג BFGoodrich .
הנהיגה ברפטור מתאפשרת בשבעה מצבי נהיגה שונים במטרה לאפשר נסיעה ברכב בכל מצב: 'רגיל', 'ספורט' ו'החלקה' מיועדים לנהיגה בכביש, 'טיפוס על סלעים', 'בוץ', 'חול' ו'באג'ה' מיועדים לשימושים השונים בשטח. התיבה אוטומטית וכוללת עשרה הילוכים.
פנים הרכב כולל לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.4 אינץ' ומסך מגע בגודל 12 אינץ' עם מערך הקישוריות של פורד. גם מושבי הרכב שודרגו באמצעות תמיכת גוף משופרת מקדימה ומאחורה, בהשראת אלה שבמטוס הקרב החמקן F22 הנושא גם הוא, את השם ראפטור.