שאלת השאלות עם התלבטות אמיתית, אבל ראשיתה במה אתה רוצה או מסתפק.
עם הסובארו תעשה הרבה בשטח, אבל לא מה שלנד קרוזר או פאג'רו עושים.
וגם ובעיקר בזכות המודל המתקדם תזכה לאמינות ושקט נפשי, בלי הרבה הוצאות נוספות.
בקטגוריית השטח הקשוח הייתי מתחיל לחשוב על ג'ימני - אם מתאים לך כלי קטן עם יכולות גבוהות ובמודל מתקדם גם ללא הרבה הוצאות.
ואז באים הכלים הישנים ואיתם היכולת הגבוהה, הכייף בשטח וגם ההוצאות.
רכב בן 20 דורש טיפול ומידי פעם משהו מתקלקל ולא בהכרח בגללך, ועל זה יש להוסיף דמי לימוד יקרים שגם יוסיפו לעלות החבילה.
היי עופר, תודה על התגובה
ראשית לגבי מה אני רוצה או מסתפק, כנראה שכבעל רכב שטח מתחיל אני לא אקח את הרכב לאקסטרים, אז נדמה שפורסטר תעשה את העבודה, לנדקרוזר מאוד קורצת אבל אני חושש מההוצאות הגבוהות. הייתי שמח לדעת מה דעתך על סוזוקי גרנד ויטרה, יש כמובן את האופצייה ללנד קרוזר קצרה עם שנתון חדש יותר, מה דעתך? איך הקצר?
גרנד ויטארה זו קנייה מצויינת, עם אפשרות גם להגביה, להחליף צמיגים ולמגן ואז מקבלים רכב שטח עם הילוך כוח, אמין וטוב. לא לנדקרוזר, אבל הרבה יותר טוב מפורסטר לשטח.
ואם לא כפי שכתבת פורסטר - זו פשרה מצויינת.
המון תודה עופר
עופר ברשותך עוד שאלה
הייתי שמח לשמוע את דעתך על הצירוקי/ גרנד צירוקי, כי לפי מה שאני רואה המחירים שלהם לא גבוהים כפי שחשבתי, יודע מה הסיבה ואיך הרכב כשטח פנאי?
הגרנד צ'רוקי מהשנתונים החדשים הוא פחות לשטח.
לצ'רוקי יש גרסאות שטח לא רעות בכלל.
ראה את המבחן המחמיא הזה לגרסת טרייל-הוק של הצ'רוקי:
https://www.4x4.co.il/article/10041